• 0

Is mijn Website duidelijk en wat kan/moet er veranderen volgens jullie ?

(aangepast)

Dag allen,

 

sinds enkele weken staat mijn nieuwe website online en ik had graag jullie feedback ontvangen.

 

Crazy Robot bouwt maatwerk software tegen heel scherpe prijzen (begint bij 799€). We kunnen enerzijds zeer efficient ontwikkelen en gebruiken generieke bouwstenen icm een datamodel welke de klant wil. Er zit nog een portaal aan te komen waar de klant de genereike bouwstenen kan kiezen en daarnaast zijn datamodel kan bepalen (op een heel gebruiksvriendelijke manier), of zelfs zijn Excelsheets kan opladen om het datamodel te bepalen. We richten ons op de kleine tot middelgrote ondernemingen waar de technology stack minder belangrijk is, en op de grote bedrijven welke tijdelijk snel en goedkoop een oplossing nodig hebben.

 

Als jullie op basis van bovenstaande beschrijving naar onze site kijken https://www.crazyrobot.be, wat is jullie feedback dan ?

 

ps. bovendien kan je de toepassing gedurende een maand gebruiken, en je hoeft enkel te betalen als je tevreden bent.

 

Alvast bedankt voor alle feedback

Yvan

aangepast door Crazy Robot
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

De link naar je website klopt niet. Maar copy-paste kan ook.

 

De look is een beetje space-age dus dat geeft een hobby-indruk. Het hoeft voor mij ook niet een standaard template te zijn (yuk), maar hierbij vraag ik me toch af of hoe professioneel het aanbod is.

 

Je praat over een low code componenten technologie. Is dat een bestaande uitdrukking of heb je die zelf bedacht? Ik zou kiezen voor een omschrijving die wat meer speelruimte biedt: jigsaw development of code bricks of zoiets. En dan apart ook activiteiten op developers richten, dus de professionals en niet de opdrachtgevers. Maak er een beweging van.

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
2 minuten geleden, TwaBla zei:

De link naar je website klopt niet. Maar copy-paste kan ook.

 

De look is een beetje space-age dus dat geeft een hobby-indruk. Het hoeft voor mij ook niet een standaard template te zijn (yuk), maar hierbij vraag ik me toch af of hoe professioneel het aanbod is.

 

Je praat over een low code componenten technologie. Is dat een bestaande uitdrukking of heb je die zelf bedacht? Ik zou kiezen voor een omschrijving die wat meer speelruimte biedt: jigsaw development of code bricks of zoiets. En dan apart ook activiteiten op developers richten, dus de professionals en niet de opdrachtgevers. Maak er een beweging van.

 

Hoi Twabla,

 

bedankt voor de feedback. Ik heb intussen de link aangepast.

Low code is een  aanvaarde term, maar niettemin blijft jouw feedback geldig. Ik neem jouw input zeker mee !! 

TOP !!!

 

Groetjes

Yvan

Link naar reactie
  • 0

Hoi Crazy Robot,

 

Welkom op ons forum! Voor vragen zoals deze hebben we een speciale afdeling, namelijk het "Wat vind je van mijn..?"

Daar kan je vragen zoals deze stellen. Als je daar een nieuw topic opent dan worden er enkele vragen gesteld die je zou moeten invullen. Op die manier kunnen de andere leden van ons forum je op de beste manier van feedback voorzien. Zou je zo vriendelijk willen zijn om daar een topic te openen? Dan doe ik dit topic dicht.

 

Mvg,
Wouter Hol
Moderator

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 281 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.