Ik ben voor 50% aandeelhouder in een BV, 2 andere compagnons hebben de andere 50%.
In de BV gebeurt momenteel niets. Er zijn geen baten of schulden.
Ik ben een aantal maanden geleden met de andere aandeelhouder overeengekomen om de BV te ontbinden. Ze reageren echter niet meer op mijn emails en telefoontjes. Desalniettemin heb ik een handtekening van ze nodig om formulier 17a van de KVK en de notulen van het besluit van aandeelhouders te ondertekenen.
Zijn er andere manieren om de BV eenzijdig te ontbinden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
johnnydrama
johnnydrama
Hi,
Ik ben voor 50% aandeelhouder in een BV, 2 andere compagnons hebben de andere 50%.
In de BV gebeurt momenteel niets. Er zijn geen baten of schulden.
Ik ben een aantal maanden geleden met de andere aandeelhouder overeengekomen om de BV te ontbinden. Ze reageren echter niet meer op mijn emails en telefoontjes. Desalniettemin heb ik een handtekening van ze nodig om formulier 17a van de KVK en de notulen van het besluit van aandeelhouders te ondertekenen.
Zijn er andere manieren om de BV eenzijdig te ontbinden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59781-bv-ontbinden-maar-compagnon-reageert-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag