Higherlevel nieuwjaarsborrel/Winter BBQ, vrijdag 11 januari, Utrecht

Aanbevolen berichten

Even een reminder in een apart topic

(ook omdat reacties op agenda-items in de nieuwe forumsoftware niet meer  zichtbaar zijn in actueel, wordt aan gewerkt) 

 

Begin het jaar goed met de Nieuwjaarsborrel / Winter BBQ van Higherlevel.nl

Je bent van harte welkom op vrijdag 11 januari 2019 ! 

Ontmoet in een ontspannen sfeer andere leden van Higherlevel.nl en wens elkaar een goed, gezond en succesvol 2019 toe!

Bespreek onder het genot van een hapje en een drankje je toekomstwensen.

 

Ook nieuwe leden zijn uiteraard van harte welkom!

 

Tijdstip: 19.00 - 22.00 uur [voor eten én drinken wordt gezorgd]

Locatie: Winkel van Sinkel, Oudegracht 158, 3511 AZ Utrecht

 

Deelname is gratis !

Kom je ook?  Klik dan HIER  om naar het agenda-item te gaan, scroll naar beneden en druk dan links op de oranje knop "gaat" 

Leuk, gezellig én zinnig om elkaar te ontmoeten !

 

Vriendelijke groet,

Moderatieteam Higherlevel.nl

Higherlevel.nl

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Uit ervaring kan ik zeggen dat het JUIST voor nieuwe leden (die Higherlevel wel leuk vinden) een goede stap is om een bijeenkomst te bezoeken. 

 

Ik ben hier jaren passief lid geweest, vond het altijd wel een leuk en interessant forum maar veel meer ook niet. Op een HL-BBQ echter hele leuke en goede contacten gelegd waar ook zinvolle samenwerkingen uit zijn ontstaan.

 

Yep, het is voor velen even een drempeltje waar je overheen moet, maar we maken dat héél gemakkelijk hoor. 

 

Kortom; meld je aan!

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Érg leuk om degenen die zich hebben aangemeld te ontmoeten. Twijfel je nog? Niet nodig wat mij betreft :classic_smile: Meld je aan en we maken er samen met de andere aanwezigen een gezellig winterse BBQ nieuwjaarsborrel van.

 

Verzoek aan degenen die zich aangemeld hebben of nog aan gaan melden: Heb je speciale dieetwensen? Geef deze dan s.v.p. door, dan zorg ik uiteraard dat daar rekening mee wordt gehouden. 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

zie nu dat het om 19:00 begint , hoef ik me wat minder te haasten. Vorig jaar hopeloos rondgereden in het centrum om uiteindelijk in een schreeuwend dure parkeergarage terecht te komen. Dus dit jaar maar weer parkeren op Westraven en met de sneltram verder.:classic_smile:

Link naar reactie

Altijd leuk zo'n nieuwjaarsborrel. Al vraag ik me wel af of veel gebruikers van dit platform ervan op de hoogte zijn. Ik zie dit toevallig omdat ik nu even inlog. Maar heb nergens een berichtje voorbij zien komen.  

De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Link naar reactie
1 uur terug, Henk-Jan de Meer zei:

Altijd leuk zo'n nieuwjaarsborrel. Al vraag ik me wel af of veel gebruikers van dit platform ervan op de hoogte zijn. Ik zie dit toevallig omdat ik nu even inlog. Maar heb nergens een berichtje voorbij zien komen.  

 

Regelmatige lezers worden op de 3 plekken geattendeerd op de nieuwjaarsborrel : via de groene banner  boven, via agenda-items rechtsonder en in actuele inhoud en/of populaire topics via deze draad. Je hoeft daar zelfs niet voor in te loggen :classic_wink:

 

Higherlevel stuurt geen mailings over agenda-activiteiten, maar wellicht is dat voor eigen activiteiten (met frequentie 1-2 x per jaar) zoals de nieuwjaarsborrel wel een te overwegen optie; dank voor de suggestie! En wellicht tot vrijdag?

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Op 9-1-2019 om 10:44, Mikky Vrolijk zei:

Hai Jasper. Ik had je al een email gestuurd. Op de terugweg rijd ik graag met je mee. Alvast dank.

Hoi MIkky,

Ik moet me helaas afmelden, mijn dochtertje is ziek geworden.
Ik dacht dat ik je mobiele nummer nog ergens had, maar die ben ik toch kwijt geraakt. Ik hoop dat je dit nog leest.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.