Graag wil ik mij bij de Kamer van Koophandel inschrijven en werken als consultant.
Aangezien ik al jarenlang last heb van een stalker wil ik niet dat mijn huisadres algemeen bekend wordt. Mijn klanten mogen het natuurlijk wel weten en de klanten die ik op het oog heb weten zelfs al mijn woonadres. Wil het bedrijf niet op andermans naam zetten en een kantoorruimte huren zonder dat ik dat ik mijn werkzaamheden daar uit voer is niet legaal.
Zijn er nog een andere mogelijkheden zonder schimmige constructies (maar wel legale) via het buitenland waar ik niet aan gedacht heb?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Crocodile
Crocodile
Beste,
Graag wil ik mij bij de Kamer van Koophandel inschrijven en werken als consultant.
Aangezien ik al jarenlang last heb van een stalker wil ik niet dat mijn huisadres algemeen bekend wordt. Mijn klanten mogen het natuurlijk wel weten en de klanten die ik op het oog heb weten zelfs al mijn woonadres. Wil het bedrijf niet op andermans naam zetten en een kantoorruimte huren zonder dat ik dat ik mijn werkzaamheden daar uit voer is niet legaal.
Zijn er nog een andere mogelijkheden zonder schimmige constructies (maar wel legale) via het buitenland waar ik niet aan gedacht heb?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59865-inschrijving-kvk-zonder-dat-adres-bekend-wordt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag