• 0

eHerkenning implementatie

(aangepast)

Hi,

 

Bij mijn werkgever zijn we bezig met het implementeren/aansluiten op eHerkenning, met KPN als herkenningsmakelaar. Bij die implementatie komt nu naar voren dat, bij uitloggen uit eHerkenning vanuit onze website, je eindigt op een "U bent uitgelogd" pagina van KPN!!! Volgens KPN is het niet mogelijk om op een andere web pagina uit te komen.

 

Maar het is totaal niet wat wij willen; wij willen als bedrijf dat een bezoeker op onze eigen website blijft na het succesvol uitloggen uit eHerkenning.

 

Mijn vraag is: wat is jouw ervaring met de implementatie van eHerkenning. En is hetgeen ik zou willen uberhaupt wel mogelijk?  Ik denk van wel, want ik heb bij kvk.nl gezien dat je na uitloggen uit eHerkenning gewoon op een "U bent uitgelogd" pagina van kvk.nl komt. 

 

Alle ervaringen en tips zijn van harte welkom.  

aangepast door jwjanse
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)
4 uur geleden, jwjanse zei:

 Ik denk van wel, want ik heb bij kvk.nl gezien dat je na uitloggen uit eHerkenning gewoon op een "U bent uitgelogd" pagina van kvk.nl komt. 

 

Geen ervaring met eHerkenning implementeren.

Maar zou zeggen probeer het eens bij de herkenningsmakelaar van de KvK, als je er met KPN niet uit komt.

 

(Overigens wel triest dat de KvK zich kennenlijk heeft laten sponsoren...

Gaat het zo slechts met de verkoop van onze adressen dat ze de implementatie van eherkenning niet gewoon zelf konden betalen?! :classic_tongue:

kvk-mede-mogelijk-gemaakt-door.png

mede mogelijk gemaakt door...)

aangepast door Maxn
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.