Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

    Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
jwjanse

eHerkenning implementatie

Recommended Posts

Hi,

 

Bij mijn werkgever zijn we bezig met het implementeren/aansluiten op eHerkenning, met KPN als herkenningsmakelaar. Bij die implementatie komt nu naar voren dat, bij uitloggen uit eHerkenning vanuit onze website, je eindigt op een "U bent uitgelogd" pagina van KPN!!! Volgens KPN is het niet mogelijk om op een andere web pagina uit te komen.

 

Maar het is totaal niet wat wij willen; wij willen als bedrijf dat een bezoeker op onze eigen website blijft na het succesvol uitloggen uit eHerkenning.

 

Mijn vraag is: wat is jouw ervaring met de implementatie van eHerkenning. En is hetgeen ik zou willen uberhaupt wel mogelijk?  Ik denk van wel, want ik heb bij kvk.nl gezien dat je na uitloggen uit eHerkenning gewoon op een "U bent uitgelogd" pagina van kvk.nl komt. 

 

Alle ervaringen en tips zijn van harte welkom.  

Edited by jwjanse

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden, jwjanse zei:

 Ik denk van wel, want ik heb bij kvk.nl gezien dat je na uitloggen uit eHerkenning gewoon op een "U bent uitgelogd" pagina van kvk.nl komt. 

 

Geen ervaring met eHerkenning implementeren.

Maar zou zeggen probeer het eens bij de herkenningsmakelaar van de KvK, als je er met KPN niet uit komt.

 

(Overigens wel triest dat de KvK zich kennenlijk heeft laten sponsoren...

Gaat het zo slechts met de verkoop van onze adressen dat ze de implementatie van eherkenning niet gewoon zelf konden betalen?! :classic_tongue:

kvk-mede-mogelijk-gemaakt-door.png

mede mogelijk gemaakt door...)

Edited by Maxn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mede mogelijk gemaakt, wil helemaal niet zeggen dat het gesponsord is hoor. Soms zijn bedrijven gewoon erg trost op hun partners.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden, Jasper S. zei:

Soms zijn bedrijven gewoon erg trost op hun partners.

 

Dat een bestuursorgaan als de KvK zich als bedrijf gedraagt is inderdaad het andere probleem :classic_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is natuurlijk niet raar dat ze zich als bedrijf zijn gaan gedragen, toen ze gedwongen werden voor hun eigen inkomen te zorgen. Maar we wijken wat af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 19 leden online en 463 gasten

    (See full list)    
  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept