Data New Venture 2003, € 100.000,- aan prijzengeld

Aanbevolen berichten

Hmm... kijken ze alleen maar naar het plan zelf? Hoef je niets te presenteren ofzo? Is wel erg verleidelijk om dan mee toen...
De finalisten in de derde ronde moeten zich wel degelijk presenteren. Aan de hand van de resentaties worden de uiteindelijke prijswinnaars gekozen. Je plan laten presenteren door een coach of consultant wordt niet echt gewaardeerd.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tis maar goed dat we hier een jurylid hebben ;)

 

Dus Persoon ... mijn antwoord skippen, die van Nils onthouden.

 

For the rest ... naast dat presenteren een onderdeel is van de prijsuitreiking, is jezelf met je bedrijf presenteren natuurlijk altijd belangrijk, dus zou ik zeker deelnemen aan het seminar "presenteren" op 28 mei !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De prijsvraag New Venture, bedoeld om businessplannen voor innovatieve producten te ondersteunen, heeft 123 inzendingen gekregen, volgens de organisatie een record. In vergelijking met voorgaande jaren is er sprake van een verdubbeling, aldus de organisatie New Venture, die de prijs van 25 duizend euro uitreikt. New Venture is een initiatief van McKinsey & Company en wordt gefinancierd door het ministerie van Economische Zaken en vijftien bedrijven, waaronder Douwe Egberts, Gasunie, Océ, Randstad, Shell Nederland en PCM. De uitreiking is op 26 juni in Den Haag.

 

Voor mij een thuiswedstrijd deze keer. Wie ga ik tijdens de uitreiking ontmoeten? De laatste twee keer waren berry gezellig! En naast de gezelligheid een goede gelegenheid om te netwerken.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Worden deze keer alleen de innovatieve beoordeeld?

Hoeveel van de 123 heb jij op je bordje liggen Nils. Verdubbeling in aanmeldingen vind ik voor NV een mooie mijlpeil. Geldt dat voor jou ook, of zijn de juryleden ook verdubbeld?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Nu in de voorronde heb ik er 18 (die door 2 juryleden beoordeeld moeten worden). Dat zou betekenen, dat er 90 door de pre-screening zijn gekomen. In de volgende ronde krijg ik er 20 (die door alle juryleden beoordeeld gaan worden). Volgens mij hebben we er geen extra juryleden bij. Ik denk dat de pre-selectie strakker geschied is.

 

Ik moet zeggen dat het pak plannen een stuk dikker is dan vorig jaar (het past niet meer in 1 envelop) en dat het innovatieve karakter van de plannen gemiddeld een stuk hoger ligt dan vorig jaar. Al met al een stevige kluif om daar de winnaars uit te halen.

 

Ik moet New Venture (en degene die hen hebben bijgestaan) complimenteren met de geweldige marketinginspanning die ze hebben geleverd om plannen van "Academische Entrepreneurs" binnen te krijgen. Dat is goed gelukt.

 

OK, nu ga ik weer verder met plannen lezen.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik moet New Venture (en degene die hen hebben bijgestaan) complimenteren met de geweldige marketinginspanning die ze hebben geleverd om plannen van "Academische Entrepreneurs" binnen te krijgen. Dat is goed gelukt.

Dat zei ik vanmorgen ook al tegen iemand ;)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Aanstaande donderdag (26 juni) is de prijsuitreiking. Zijn er nog HL-ers die aan deze 3e ronde mee hebben gedaan?

Zijn er sowieso HL-ers aanwezig. Ik ben er in ieder geval wel, dus ben wel benieuwd wie ik daar tegen kan komen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als ik de lezing van de staatssecretaris van EZ geloof, komt er zeker in 2004 weer een editie.

 

Het was weer berry xellie tot nu ! 3 winnaars, waarvan ik het 2 enorm gun, maar van de 3e zoiets had van .... tsja ..... Maar ... gelukkig .... ik ben geen jury ;D

 

And the winners were: douchen terwijl je bruin wordt, duurzame vangrailcoating en .... ehhh ... iets met golfen? Chapo voor de winnaars (die heerlijlk in poepie sjiek Des Indes hebben gegeten).

Details over de bedrijfsfilosofiën volgen zodra de site van New Venture hierop is aangepast ... offeh .... een jurylid moet ( ;D ) zich geroepen voelen een en ander toe te lichten ?

 

Truzzzzzzzzzzzzzten

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.