Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

Binnenkort wil ik mijn producten aanbieden op Bol.com, hiervoor heb is er een EAN-code nodig. Nu staan er twee websites aangeschreven als officiële verkooppunten, namelijk: 

GS1 en EAN-barcode.nl. Alleen de prijzen van de aanbieders verschillen enorm. Ik ben benieuwd wat de voordelen en nadelen zijn naast het feit dat GS1 veel duurder is dan EAN-barcode.nl.

Ik hoor het graag!

Beste Keijzer.
Ik ga deze vraag sluiten. het wordt op de site van Eanbarcode onder meestgestelde vragen uitgelegd wat het verschil met GS1 is.

Onderdeel van onze forumregels is dat je zelf ook de (nodige) moeite doet om een antwoord te vinden. De meest gestelde vragen doorlezen van een beoogd leverancier is dan wel het minste wat je mag verwachten.

Waar ik graag aan toe wil voegen dat er maar één (1) officiële aanbieder is, namelijk GS1.

Alle anderen zijn beunhazen, zo ook EAN-barcode.nl.

Je hebt waarschijnlijk op eancode.nl gelezen dat dit de 2 'officiele' aanbieders zouden zijn. Dat is niet waar.

eancode.nl is een anonieme website. Er bestaat helemaal geen toezichtouder ean codes, wat ze pretenderen te zijn.

Suprise, eancode.nl is gemaakt door het bedrijf achter EAN-barcode.nl, om te doen alsof ze 'officieel' zouden zijn. Erg misleidend van ze.

Doe mij maar een patatje oorlog.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

Growing together with other entrepreneurs

✓     Ask your entrepreneur questions

✓     Share your answers

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     At your convenience

✓     Always based on relevance, substance and expertise

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept