Goedendag,

Gisteren weer een spookfaktuur ontvangen. Dit bedrijf stuurt fakturen zogenaamd voor een vermelding in een MKB-gids en presenteerd zich als

Het administratiekantoor. GT uit Assen. Nooit telefonisch te bereiken, etc.

Volgende week zal ik hun een schrijven toedoen en het bedrijf sommeren te staken met ons aanschrijven voor een nepvermelding in een wellicht nietbestaande gids/uitgave en tevens bij de KVK gaan informeren en het CRK.

Nu zijn mijn vragen ;

-Ervaringen van andere HL-leden met spookfakturen en hoe gaan zij ermee om? Gewoon negeren omdat ze toch geen rechtgronden hebben of

wel meteen boos aanschrijven/

-Ik heb op internet gezocht naar het onderwerp, maar vindt vooral oplichtingen en misleidingen via marktplaats enzo. Voor lijsten met malafide bedrijven waar ondernemingen mee te maken krijgen vindt ik niets. Iemand die wel zoiets weet?

Aurum Jin He BV

Import & Export Verpakkingsmaterialen

Business Market

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6021-misleiding-en-spookfakturen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

zie ook eerder topics ocer dit onderwerp op HL. Verder is er nog de signaallijst van de Kvk. Of dit nu echt werkt weet ik niet. Op mijn nadrukkelijke verzoek om terugkoppling heb ik noooit antwoord gekregen.

Zoek op de site van de KvK op 'signaallijst'. www.signaallijst.nl heeft geen zin.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

Hope is not a strategy!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar