Gretha Geplaatst: 15 juli 2005 Gretha 221 0 Geplaatst: 15 juli 2005 Hallo, Alweer een vraagje van mij Ik zou grag willen weten of je een businessplan nodig hebt om een kvk en btw nummer aan te vragen.... Groet, Gretha Link naar reactie
0 msteer Geplaatst: 15 juli 2005 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 15 juli 2005 nee, dat is niet nodig. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 Gretha Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Gretha 221 0 Geplaatst: 15 juli 2005 ok bedankt voor je snelle antwoord topic mag eventueel gesloten worden Link naar reactie
0 Merkava Geplaatst: 15 juli 2005 Merkava 2,8k 127 Geplaatst: 15 juli 2005 @ Gretha, Ondanks dat je voor het aanvragen van een BTW nummer geen ondernemingsplan nodig hebt, raad ik je toch aan er een te schrijven. Op het moment dat je een BTW nummer aanvraagt ben je voor de belastingdienst ondernemer geworden. Lijkt me toch handig om voor die tijd uit te vinden welke consequenties dit voor jou heeft. Link naar reactie
0 Gretha Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Gretha 221 0 Geplaatst: 16 juli 2005 Tja, aangezien ik daar niet zelf achter kom, wil ik dat juist gaan vragen bij de belastingdienst.... De websites bestaan allemaal al, alleen de kvk etc niet dus de onderneming nog niet verdien er niet zo superveel mee, dus zou het waarschijnlijk ook nog gewoon als inkomsten uit overige werkzaamheden kunnen opgeven ik post juist hier om overal achter te komen, maar dat lukt helaas niet zo en ben zelf totaal niet thuis in de zakenwereld wat betreft regeltjes, wel in mn websites etc.... Waarschijnlijk maandag of dinsdag naar belastingdienst iemand uithoren :p Link naar reactie
Gretha
Gretha
Hallo,
Alweer een vraagje van mij
Ik zou grag willen weten of je een businessplan nodig hebt om een kvk en btw nummer aan te vragen....
Groet,
Gretha
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag