• 0

Hoe kun je een website verwijderen die bij een failliete hoster staat

Hallo allemaal! 

 

Ik ben een tijdje bezig met het overnemen van een schoenenwinkel. Alles is rond alleen loop ik nu tegen een raar probleem op. 

 

De huidige eigenaar gaf niets om zijn website en heeft er al jaren niets aan gedaan.  Nu heb ik na heel veel moeite een verhuistoken gekregen maar de huidige eigenaar heeft geen idee waar de website word gehost. Wat ik heb kunnen vinden via internet is dat het word gehost door Reasonnet. Alleen dit bedrijf is dus failliet.. 

 

Maar ik moet toch de oude website offline krijgen.. Hebben jullie een idee wat te doen.? 😁

 

Fijne avond! 

Mark 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
(aangepast)

Technisch sluitend antwoord op een vraag is niet altijd een praktische oplossing van het probleem, als de taal van de adviseur niet begrepen wordt of als vrager een advies niet in actie om weet te zetten...

 

...en dan kan er ook nog altijd een addertje onder het gras zitten!

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

@Highio

Wat ik wel vaker zie is dat mensen zelf, voor de helft, iets technisch (proberen) uit te zoeken en dan vervolgens vragen gaan stellen op het punt waar ze vastlopen. Dan vind ik het, als technische persoon, ook lastig om daar antwoord op te geven.

Dan weet ik ook maar voor de helft wat nu het probleem is/een wenselijke oplossing is.

 

Uiteindelijk gaat het allemaal om communicatie :classic_smile:

 


 

aangepast door MrHTTP
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Mark, kun je inmiddels een update geven?

 

Of ben je vooral druk met de winkel(overname)?

 

Groet,

 

Highio

 

P.S. dit lijkt me geen stamtafel-topic

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.