• 0

Facebook zakelijke advertentie "meer dan 500€ tegoed in mijn account verdwenen"

(aangepast)

Ik heb meerdere malen geprobeerd voor mijn diversen bedrijven te adverteren. (Dames en heren Fashion)
Uit het niks word dan mijn advertentie account gesloten. wanneer ik om opheldering vraag word aangegeven dat de richtlijnen zijn geschonden.
Wanneer je vraagt naar welke richtlijn krijg je een algemeen antwoord en word er geen antwoord gegeven op welke richtlijnen er zijn geschonden.
Wanneer je doorzet en gaat mailen met de klantenservice van facebook word er ook geen opheldering gegeven
Geld terug van niet gebruikten tegoeden zit er ook niet in. Inmiddels opgelicht voor meer dan 500€ (tegoed in mijn accounts) geen cent terug gezien

Zijn er meer mensen die hiervan last hebben misschien dat we dan een gezamenlijke claim kunnen indienen 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is Facebookbeleid, maar misschien is dat wel tegen de wet....

 

Quote

Once you add money to your balance, it won't expire and you won't be able to withdraw it. We'll deliver any active ads based on the budget you've chosen until your balance is used up. Any leftover money is non-refundable if you close your account while you still have an active balance, except where required by law.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Guillermo,

 

Als ik het goed begrijp hebben ze dus jouw account "uitgeschakeld" , dat zie je waarschijnlijk staan als je probeert in te loggen via je Facebook account. Ik heb dit zelf ook onlangs meegemaakt. Ik heb toen ongeveer na 6 weken wachten opeens weer toegang gekregen tot mijn account. Ik kreeg toen ook dezelfde melding als die jij nu omschrijft.  Via allerlei wegen geprobeerd contact op te nemen met Facebook maar die zijn onbereikbaar, alles moet via het helpcentrum waar je dus niks aan hebt en alleen standaard reacties van krijgt.

Het is mogelijk dat ze jouw account ook weer vrijgegeven op een bepaald moment, maar dan zou je dus geduld moeten hebben.

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.