Jump to content
Guillermo

Facebook zakelijke advertentie "meer dan 500€ tegoed in mijn account verdwenen"

Recommended Posts

Ik heb meerdere malen geprobeerd voor mijn diversen bedrijven te adverteren. (Dames en heren Fashion)
Uit het niks word dan mijn advertentie account gesloten. wanneer ik om opheldering vraag word aangegeven dat de richtlijnen zijn geschonden.
Wanneer je vraagt naar welke richtlijn krijg je een algemeen antwoord en word er geen antwoord gegeven op welke richtlijnen er zijn geschonden.
Wanneer je doorzet en gaat mailen met de klantenservice van facebook word er ook geen opheldering gegeven
Geld terug van niet gebruikten tegoeden zit er ook niet in. Inmiddels opgelicht voor meer dan 500€ (tegoed in mijn accounts) geen cent terug gezien

Zijn er meer mensen die hiervan last hebben misschien dat we dan een gezamenlijke claim kunnen indienen 

Edited by Mikky Vrolijk
Titel aangepast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is Facebookbeleid, maar misschien is dat wel tegen de wet....

 

Quote

Once you add money to your balance, it won't expire and you won't be able to withdraw it. We'll deliver any active ads based on the budget you've chosen until your balance is used up. Any leftover money is non-refundable if you close your account while you still have an active balance, except where required by law.

 


Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuten geleden, TwaBla zei:

Dat is Facebookbeleid, maar misschien is dat wel tegen de wet....

 

 

Ik heb zelf niks gesloten dat hebben hun gedaan uit het niks en er word dus niks toegelicht en hun gaan er mooi met de centjes van door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een groepsactie lijkt me inderdaad het handigste.


Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guillermo,

 

Als ik het goed begrijp hebben ze dus jouw account "uitgeschakeld" , dat zie je waarschijnlijk staan als je probeert in te loggen via je Facebook account. Ik heb dit zelf ook onlangs meegemaakt. Ik heb toen ongeveer na 6 weken wachten opeens weer toegang gekregen tot mijn account. Ik kreeg toen ook dezelfde melding als die jij nu omschrijft.  Via allerlei wegen geprobeerd contact op te nemen met Facebook maar die zijn onbereikbaar, alles moet via het helpcentrum waar je dus niks aan hebt en alleen standaard reacties van krijgt.

Het is mogelijk dat ze jouw account ook weer vrijgegeven op een bepaald moment, maar dan zou je dus geduld moeten hebben.


LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept