Guillermo 0 Geplaatst: 11 februari (aangepast) Ik heb meerdere malen geprobeerd voor mijn diversen bedrijven te adverteren. (Dames en heren Fashion) Uit het niks word dan mijn advertentie account gesloten. wanneer ik om opheldering vraag word aangegeven dat de richtlijnen zijn geschonden. Wanneer je vraagt naar welke richtlijn krijg je een algemeen antwoord en word er geen antwoord gegeven op welke richtlijnen er zijn geschonden. Wanneer je doorzet en gaat mailen met de klantenservice van facebook word er ook geen opheldering gegeven Geld terug van niet gebruikten tegoeden zit er ook niet in. Inmiddels opgelicht voor meer dan 500€ (tegoed in mijn accounts) geen cent terug gezien Zijn er meer mensen die hiervan last hebben misschien dat we dan een gezamenlijke claim kunnen indienen 11 februari aangepast door Mikky Vrolijk Titel aangepast Deel op social media Link naar bericht Delen op andere sites
TwaBla 854 Geplaatst: 11 februari Dat is Facebookbeleid, maar misschien is dat wel tegen de wet.... Quote Once you add money to your balance, it won't expire and you won't be able to withdraw it. We'll deliver any active ads based on the budget you've chosen until your balance is used up. Any leftover money is non-refundable if you close your account while you still have an active balance, except where required by law. Dactylus, dactylus... Olleke bolleke, eenmaal vijf regels die rijmen aan het slot. Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid. Moeilijk te maken, maar wat een genot. Deel op social media Link naar bericht Delen op andere sites
Guillermo 0 Geplaatst: 11 februari 2 minuten geleden, TwaBla zei: Dat is Facebookbeleid, maar misschien is dat wel tegen de wet.... Ik heb zelf niks gesloten dat hebben hun gedaan uit het niks en er word dus niks toegelicht en hun gaan er mooi met de centjes van door Deel op social media Link naar bericht Delen op andere sites
Branko Collin 100 Geplaatst: 11 februari Een groepsactie lijkt me inderdaad het handigste. Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer. Deel op social media Link naar bericht Delen op andere sites
Karim. 8 Geplaatst: 11 februari Guillermo, Als ik het goed begrijp hebben ze dus jouw account "uitgeschakeld" , dat zie je waarschijnlijk staan als je probeert in te loggen via je Facebook account. Ik heb dit zelf ook onlangs meegemaakt. Ik heb toen ongeveer na 6 weken wachten opeens weer toegang gekregen tot mijn account. Ik kreeg toen ook dezelfde melding als die jij nu omschrijft. Via allerlei wegen geprobeerd contact op te nemen met Facebook maar die zijn onbereikbaar, alles moet via het helpcentrum waar je dus niks aan hebt en alleen standaard reacties van krijgt. Het is mogelijk dat ze jouw account ook weer vrijgegeven op een bepaald moment, maar dan zou je dus geduld moeten hebben. LiveLogistics.nl Deel op social media Link naar bericht Delen op andere sites