Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
r janssen
r janssen
hallo.
onlangs had een klant (bedrijf) de bestelde goederen retour gezonden met de DHL.
het ging om 2 stuks ter waarde van 42,95 per stuk.
een ervan was defect gegaan tijdens het transport.( gewoon los in een doos)
ik had hem gemeld dat we er een van zouden terugstorten omdat de andere niet meer verkoopbaar was.
intussen had ik contact met de leverancier dat hun het beschadigde onderdeel los zouden kunnen leveren.
op de dezelfde dag dat ik het bij klant wilt melden verschijnt er een email van incassocenter in de box.
een invordering van iets van 121 euro.
de klant heb ik intussen volledig terugbetaald (incl verzendkosten) binnen een week.( na ontvangst retourgoederen)
maar het incassobedrijf blijft mails en aangetekende brieven sturen omdat hun de invorderingskosten willen hebben.
moet ik mij zorgen maken?
ik vind dat de incassokosten niet voor mij zijn, ik ben immers ruim op tijd met terugstorten ervan.
we hebben een kleine webwinkel al 10 jaar.
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
alvast bedankt.
r janssen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60314-incassobrief-incassocentre/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag