Zojuist m’n eerste post op dit prachtige forum gedaan in een ander subforum.
Nu heb ik nog een privacy-juridische vraag:
Als ik, ten behoeve van, geaggregeerde data-analyse op gebruiksdata de volgende (3) gegevens wil verzamelen, wordt dit dan gezien als gebruik van persoonsgegevens in de zin van de AVG of andere regelgeving?:
- Leeftijd van de gebruiker
- Geslacht van de gebruiker
- Viercijferige postcode van het woonadres van de gebruiker
Zonder additionele gegevens lijkt deze combinatie mij onmogelijk herleidbaar naar een concreet individu met naam en toenaam (hoef ik ook niet te weten), maar wellicht zie ik dit verkeerd?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MaBu77
MaBu77
Beste HLers,
Zojuist m’n eerste post op dit prachtige forum gedaan in een ander subforum.
Nu heb ik nog een privacy-juridische vraag:
Als ik, ten behoeve van, geaggregeerde data-analyse op gebruiksdata de volgende (3) gegevens wil verzamelen, wordt dit dan gezien als gebruik van persoonsgegevens in de zin van de AVG of andere regelgeving?:
- Leeftijd van de gebruiker
- Geslacht van de gebruiker
- Viercijferige postcode van het woonadres van de gebruiker
Zonder additionele gegevens lijkt deze combinatie mij onmogelijk herleidbaar naar een concreet individu met naam en toenaam (hoef ik ook niet te weten), maar wellicht zie ik dit verkeerd?
Hoe kijken jullie hiernaar?
Alvast dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60317-persoonsgegevens-avg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag