Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een opensource CRM systeem. Qua functionaliteit zal het in eerste instantie wat lijken op het bekende sugarcrm (geen fork!) met 1 groot verschil: het maakt gebruik van een door mij ontworpen framework waardoor het zeer gemakkelijk aan te passen en uit te breiden is.
Naar mijn mening is dit belangrijk omdat geen enkel "standaard" pakket past bij een specifieke bedrijfssituatie.
Technisch heb ik het al aardig op de rit, maar ik ben voornemens om ook een commercieel model op te zetten. Te denken valt aan betaalde support, hosted services, network appliances enz.
Wat denken jullie, heeft dit kans van slagen?
Wat zijn de valkuilen?
Zijn er eventueel nog mensen die interesse in het project hebben en commercieel gezien toegevoegde waarde kunnen bieden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
heru
heru
Beste ondernemers,
Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een opensource CRM systeem. Qua functionaliteit zal het in eerste instantie wat lijken op het bekende sugarcrm (geen fork!) met 1 groot verschil: het maakt gebruik van een door mij ontworpen framework waardoor het zeer gemakkelijk aan te passen en uit te breiden is.
Naar mijn mening is dit belangrijk omdat geen enkel "standaard" pakket past bij een specifieke bedrijfssituatie.
Technisch heb ik het al aardig op de rit, maar ik ben voornemens om ook een commercieel model op te zetten. Te denken valt aan betaalde support, hosted services, network appliances enz.
Wat denken jullie, heeft dit kans van slagen?
Wat zijn de valkuilen?
Zijn er eventueel nog mensen die interesse in het project hebben en commercieel gezien toegevoegde waarde kunnen bieden?
Alle reacties zijn welkom
Groeten,
Remco
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6034-opensource-crm-pakket/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag