• 0

Fabriek / fabrikant achterhalen

Hallo,

 

Ik heb een vraag. Wij zijn actief in een bepaalde markt. Nu verkopen wij 2 verschillende merken die uit dezelfde fabriek komen. Zelf heb ik ook het plan om een dergelijk product te ontwikkelen. Is er een manier om achter deze fabriek te komen?  Ik weet dat de fabriek in China is. Maar daar blijft het bij.

 

Ik heb handleidingen gekeken, confirmiteitsdocument, Google, verpakkingen etc, maar ik kan het niet vinden. Kan ik bijv. op EAN niet achterhalen wie de maker is? Uiteraard heb ik het ook gewoon gevraagd, maar daar kwam ik ook niet veder mee.


Zijn er nog tips / weetjes die ik mis? Is er niet een database waar ik iets kan uitzoeken? Je zou zeggen dat ik de maker van een willekeurig product altijd zou moeten kunnen traceren.

 

Gr,
EB

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Op 26-2-2019 om 09:54, ChinaTradeConsult zei:

Hallo EB

 

Stuur mij eens een kopie van de documenten en foto's die je hebt. 

Hallo,


Bedoel je het confirmiteitsdocument? Daar kan je verder niets op zien, ik wil het wel sturen; maar ik heb inmiddels vernomen dat ze toch een eigen fabriek schijnen te hebben. Ik blijf het alleen vreemd vinden dat ze ook voor een ander produceren. Ik weet dat dit wel vaker gebeurd, maar het is een relatief kleine markt en dan vraag ik me af waarom produceer je voor een ander merk eenzelfde product in dezelfde kleine markt...

 

gr,

EB

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.