Ga naar inhoud

Compagnon gezocht voor on-Nederlands VR project

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een bijzonder Virtual Reality attractie aan het ontwikkelen waar we onder anderen een eigen full-motion simulator voor aan het ontwikkelen zijn. Kijk hier voor een indruk.

Ik wil dit jaar nog de eerste lokatie in Nederland openen. Daarna volgen andere plekken in Nederland en daar buiten. Om dat voor elkaar te krijgen zoek ik een compagnon met technisch inzicht die bereid is zijn armen flink uit de mouwen te steken voor dit gave on-Nederlands project.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi VRmania,

Voor dit soort berichten hebben wij het vraag & aanbod gedeelte op ons forum. Lees ook de forumregels mbt. linken naar je eigen website, dat mag helaas niet.

Dit topic gaat dicht.

Mvg,

Wouter
Moderator

Doe mij maar een patatje oorlog.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste VRmania,

Welkom op dit forum. Voor oproepen hebben we een speciale sectie op HL, nl. 'Vraag & Aanbod', zou je dit daar willen plaatsen? Alvast dank!

Edit: Wouter was me net voor...

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké