Ga naar inhoud

Foto's en logo's van producten / merken gebruiken voor eigen bedrijfswebsite

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met een nieuwe website voor mijn bedrijven. Stel dat ik de logo's van de merken waar ik telefoon's voor repareer wil gebruiken op mijn website, kan ik daar dan gedoe mee krijgen? Gewoon logo's als Samsung en Motorola bijvoorbeeld?

En foto's van de telefoon's die op hun eigen sites zelf staan? De informatie op internet waarmee ik overspoeld wordt gaat vooral over foto's van google en facebook e.d., maar zover ik kan zien geldt hiervoor hetzelfde en kan je beter toestemming vragen van de importeur/fabrikant(?).. Het gaat om simpele packshot-achtige foto's van logo's en merken, dus het product met een witte  of geen achtergrond.

Wie weet hier wat meer over? Alvast bedankt

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken geen reparatie shop die geen foto's en logo's op de website plaatst, dus je zou daar eens kunnen informeren of zij toestemming hebben gevraagd/gekregen...

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan daar gedoe mee krijgen, maar dan meer in een algemene zin dat je overal gedoe mee kunt krijgen. En sommige bedrijven (*hoest*apple*hoest*) zien niet graag dat je van hun lucratieve reparatiebusiness afsnoept. Dus als je het zeker wil weten, vraag je het even van tevoren aan ze.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank beiden voor jullie antwoorden, ik zal eens wat rond informeren bij concullega's en misschien toch gelijk maar vragen bij de bedrijven zelf. Misschien kunnen ze zelfs wat aanleveren.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden, NathanV zei:

Dank beiden voor jullie antwoorden, ik zal eens wat rond informeren bij concullega's...

Dat had eigenlijk je eerste keuze moeten zijn. Als je kijkt bij concullega's zie je dat die gangbaar beeld van het web halen en totaal ongestoord in de periferie van de grote merken hun diensten leveren. Daar hebben die merken ook belang bij. Ik denk niet dat daar een afdeling is waar ze vragen van kleine service-leveranciers en repairshops beantwoorden. Dan kun je maar beter opgaan in de massa en onopgemerkt blijven.

Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké