Op dit moment ben ik bezig met de V&W en Balans van 2018.
In 2018 heb ik BTW terugontvangen over 2017. Dit heb ik als baten in de V&W opgenomen van 2018.
Iets zegt me dat dat niet zo moet. Het heeft naar mijn gevoel niets te maken met de V&W van 2018, maar is gewoon een ontvangst die nog moest binnen komen.
De BTW die ik over 2018 heb teruggevraagd en ontvangen hoort naar mijn mening wel als baten in de V&W 2018 thuis.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TMeA2009
TMeA2009
Op dit moment ben ik bezig met de V&W en Balans van 2018.
In 2018 heb ik BTW terugontvangen over 2017. Dit heb ik als baten in de V&W opgenomen van 2018.
Iets zegt me dat dat niet zo moet. Het heeft naar mijn gevoel niets te maken met de V&W van 2018, maar is gewoon een ontvangst die nog moest binnen komen.
De BTW die ik over 2018 heb teruggevraagd en ontvangen hoort naar mijn mening wel als baten in de V&W 2018 thuis.
Kan iemand mij uit mijn onzekerheid helpen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60460-terugontvangen-btw-vorig-jaar-als-baten-opnemen-in-de-vw-van-dit-jaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag