Jump to content
baris079

Hulp met youngtimer boeking (Snelstart)

Recommended Posts

Beste Higherlevel Leden,

Ik had een vraag over inboeken van een youngtimer .   Klant is sinds begin november gestart met zijn onderneming en gebruikt daarbij zijn  privé gekochte  Peugeot 207. Factuur niet aanwezig , en dagwaarde is te bepalen via marktplaats of andere 2e hands websites. vraag is hoe ik zijn peugeot  kan inboeken als aanschaf en (afschrijving) . zodat ik het kan gebruiken in IB2018. 

Alle onderhoud en Brandstofkosten zijn in de periode van de onderneming als zakelijk ingeboekt.

Klant? 

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Posted (edited)

Ja klant,  youngtimer is een beetje nieuw voor me , ik weet wel wat het inhoud etc. alleen hoe ik het boekhoudkundig kan aantonen , zit ik even vast. 

Edited by baris079

Beste baris079..

Welkom op HL. Helaas voldoet jou vraag niet aan een van onze forumregels

en dat is de regel dat wij vragen van adviseurs tbv klantdossiers niet toestaan.

Je vraag gaat daarom op slot.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept