• 0

Handelsnaam al geregistreerd toch gebruiken?

Hallo Allemaal,

 

Ik wil een kaarten shop winkel beginnen alleen zit ik met de websites naam.

 

Ik wil het yugiohwinkel.nl noemen maar ook een logo maken van yugioh met winkel erbij.

 

Nu zie ik dat de naam yugioh al geregistreerd staat bij: https://www.boip.int/nl/merkenregister onder de naam. yu-gi-oh

 

Betekend dit dat ik dit niet meer mag gebruiken ook al is het aan elkaar en Nederlandse naam bij toegevoegd?

 

Laat het me weten,

 

Vriendelijke groeten,

 

Mr Kaartenverzamelaar.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
1 uur geleden, Kaartenverzamelaar zei:

k wil een kaarten shop winkel beginnen alleen zit ik met de websites naam.

Ik wil het yugiohwinkel.nl noemen maar ook een logo maken van yugioh met winkel erbij.

Nu zie ik dat de naam yugioh al geregistreerd staat bij: https://www.boip.int/nl/merkenregister onder de naam. yu-gi-oh

Betekend dit dat ik dit niet meer mag gebruiken ook al is het aan elkaar en Nederlandse naam bij toegevoegd? 

Name: YU-GI-OH! (met uitroepteken)

Filing number: 001695501

Type: Word

Nice classes:

9, 16, 28 ( Nice Classification )

 

16 Paper, cardboard and goods made from these materials (included in class 16); printed matter; books; stationery; plastic materials for packaging (included in class 16); playing cards; trading cards; poster; all included in class 16.

 

Dat is niet aan te raden ... ook niet met toevoegingen.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Het is blijkbaar een variant binnen de categorie manga en dus duiken er overal handelaars op de band-wagon. Is de merkregistratie van de oorspronkelijke eigenaar van het intellectueel eigendom of zijn vertegenwoordigers (uitgevers, agenten) of is het gewoon een andere kaartenhandelaar die er vroeg bij was?

 

In dit soort gevallen is het beter om uit te wijken en een naam te kiezen die verwant is aan het spraakgebruik. Keuze genoeg.

 

Cybernetic Horizon revitalized Ritual Summoning and Soul Fusion created powerful Fusion Summoning strategies. :classic_blink:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Je mag best adverteren met het feit dat je Pepsi Cola verkoopt.

 

Je mag niet doen alsof je Pepsi Cola bent.

 

Daartussen ligt een groot, grijs gebied waarover we het al vaker op dit forum hebben gehad. Ik raad daarom aan dat je de zoekfunctie gebruikt.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.