Ik ben vandaag met een makelaar mondeling de huur van een kantoorruimte overeen gekomen. Nu krijg ik de huurovereenkomst en daar staat in dat ik voor 1 augustus de waarborgsom moet voldoen. Het huurcontract gaat pas in op 1 september en dan krijg ik ook de sleutel.
Is het redelijk dat ze verwachten dat je de waarborgsom een maand van te voren stort? Overeenkomst wordt wel al deze week getekend.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wilbert Philippo
Wilbert Philippo
Ik ben vandaag met een makelaar mondeling de huur van een kantoorruimte overeen gekomen. Nu krijg ik de huurovereenkomst en daar staat in dat ik voor 1 augustus de waarborgsom moet voldoen. Het huurcontract gaat pas in op 1 september en dan krijg ik ook de sleutel.
Is het redelijk dat ze verwachten dat je de waarborgsom een maand van te voren stort? Overeenkomst wordt wel al deze week getekend.
Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company
Hope is not a strategy!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag