• 0

Wilt kennis verbreden in de vastgoed sector (Mentor guidance)

Hi leden van Higherlevel,

 

Allereerst wil ik mezelf even voorstellen ik ben Sylvan een jonge ondernemer die werkzaam is als freelance programmeur, en daarnaast vol op bezig is om een start-up op te zetten.
Dit is in het kort waar ik mij in het dagelijks leven mee bezig houd.

 

De motivatie, passie en dromen zijn er, alleen de ervaring mist nog. Wat is er nou beter dan kennis op te doen bij iemand die al jaren ervaring heeft!

Ik zou het erg tof vinden als iemand bereid is en het leuk vind om die kennis en ervaring over te dragen aan een jonge ondernemer. 


Ik heb nogal wat vragen en hoop echt heel graag dat iemand hier op het forum mij daarmee zou kunnen helpen.

Groet,

Sylvan

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi Sylvan,

 

Welkom op ons forum. In je bericht staat niet een specifieke vraag voor leden van het forum. Het lijkt alsof je 1 op 1 begeleiding, cq. een sparringspartner zoekt om buiten het forum om met elkaar te praten. Als dat je bedoeling is dan nodig ik je graag uit om een bericht te plaatsen in het vraag & aanbod gedeelte van het forum.

 

Omdat je bericht verder geen specifieke vraag bevat, zet ik er voor nu een slotje op.

 

Mvg,

Wouter
Moderator

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.