• 0

Kosten Doorhalen van conservatoir beslag

In mei 2011 is er conservatoir beslag gelegd op mijn woning. Vorig jaar mei heeft de rechtbank uitspraak gedaan en ben ik veroordeeld tot het betalen van een bedrag aan de tegenpartij.

Dit heb ik gedaan en had eigenlijk het idee dat het beslag opgeheven zou worden. Dit is echter niet gebeurd en nu probeer ik het beslag op te heffen. Het deurwaarderskantoor die het beslag toen oplegde is inmiddels failliet en de advocaat van de tegenpartij zegt dat hij het beslag middels een deurwaarder wel kan laten doorhalen maar daar zijn wel kosten aan verbonden en of ik bereid ben die te betalen. Hij zou wel een begroting kunnen laten opstellen.

Nu is mijn vraag: Is het normaal dat het doorhalen (opheffen) van een conservatoir beslag op een woning kosten met zich meebrengt en moet dat betaald worden door mij. De kosten van het opleggen van een conservatoir beslag wordt immers betaald door de schuldeiser

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)
5 minuten geleden, Carroo zei:

Als je de kop van dit forum goed leest, dan zal je zien dat het om juridische zaken gaat !

ja gerelateerd aan ondernemen.

Is een ondernemersforum.

Als je de voorwaarden zou lezen zou je zien dat vragen die niks met ondernemen te maken hebben niet toegestaan zijn.

aangepast door Daniel_Nijmegen
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 87 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.