Naast het afsluiten van een contract met een ARBO dienst, is het ook verplicht je werknemers een PAGO/PMO aan te bieden.
De werknemers mogen zelf bepalen of ze gebruik willen maken van deze keuring.
Mijn vraag is nu, wat moet je als ondernemer doen als een medewerker geen behoefte heeft aan de keuring. Zijn er standaard formulieren die je dan kan laten ondertekenen, om te laten zien dat je als werkgever dit hebt aangeboden en de werknemer dit weigert?
En mijn andere vraag is of het weigeren van deze keuring invloed heeft op premies en uitkeringen van de verzuimverzekering.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Jasper S.
Naast het afsluiten van een contract met een ARBO dienst, is het ook verplicht je werknemers een PAGO/PMO aan te bieden.
De werknemers mogen zelf bepalen of ze gebruik willen maken van deze keuring.
Mijn vraag is nu, wat moet je als ondernemer doen als een medewerker geen behoefte heeft aan de keuring. Zijn er standaard formulieren die je dan kan laten ondertekenen, om te laten zien dat je als werkgever dit hebt aangeboden en de werknemer dit weigert?
En mijn andere vraag is of het weigeren van deze keuring invloed heeft op premies en uitkeringen van de verzuimverzekering.
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60511-keuring-personeel-pagopmo-vrijwillig-risico-mbt-premies-verzuimverzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag