Ga naar inhoud
  • 0

iemand die mij kan helpen met easystart

Gast Edwinvdw

ik heb een ondernemingsplan gemaakt met easystart

echter hij geeft in het 2e jaar steeds een enorm bedrag in de min en berekend de financieringsbehoefte hierdoor ook veel hoger.

het probleem is dat her mij niet lukt inzicht te krijgen in welke kosten er gemakt worden.

ik kan het plan aanleveren als pdf, doc en easystart formaat

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik denk dat je je ook af moet vragen of je het businessplan wil schrijven doormiddel van het easystart software programmatje.

Ik heb het zelf ook eens gedownload van de kvk site, meer om te kijken hoe men een programma kan ontwikkelen die door een invuloefening geschreven wordt. Dit bleek dus ook niet het geval te zijn.

Daarnaast heb ik uit jouw eerdere berichten opgemerkt dat je als vaker businessplannen geschreven hebt.

Pak een pen en papier en delete het programma.........

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
  • 0
Gast Edwinvdw

ik heb juist dit programma gebrukt om meer inzage te krijgen in welke regelingen/belastingen en dergelijke ik kan verwachten ik had het gevoel dat ik deze met mijn eigen plan niet genoeg meenam.

Nu zit ik met het punt dat ik niet zie hoe hij komt bij een min van ongeveer drie ton volgend jaar (een jaar na oprichting)

als dat een fout is in de berekningen(van easystart) prima maar als dat een fout is in mijn berekeningen of een fout is in de vorm van belasting of iets anders wat ik ben vergeten in mijn eigen plan moet ik dit natuurlijk wel weten en aanpassen.

Het is de bedoeling dat het uiteindelijke ondernemingplan wel helemaal door mij zelf wordt gemaakt, het probleem is dat ik werk onder een enorme tijdsdruk(er is nu vrijwel geen geld) en ik daarom extra zeker wil zijn van mijn zaak.

Mocht ik nu een financier vinden wil ik volgens jaar niet weer in de problemen zitten maar een grote stap ervanaf.

Ik heb de columns van Ties gelezen, die zijn inderdaad zeer de moeite waard.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.