• 0

machine reserve onderdelen voorraad

Hallo allemaal,

 

Ik ben een student bedrijfskunde en momenteel ben ik bezig met mijn stage bij een groot productie bedrijf. Mijn opdracht bij dit bedrijf is om de reserveonderdelen voorraad van machines te verbeteren. Je kan hier bij denken aan afsluitringetjes en bouten tot en met elektromotors. Momenteel gebeurd dit nog grotendeels handmatig.

Ik ben op zoek naar een eenvoudig software voor deze onderdelen. Ik heb niet echt een budget gekregen. Maar het mag allemaal niet te duur worden. Ik heb al een behoorlijke tijd op google doorgebracht. Echter vind ik alleen maar enorm uitgebreide pakketten. Ik ben puur op zoek naar een voorraad administratie voor deze onderdelen.

Ik zou graag de volgende features zien.

·         Overzicht van onderdelen met aantallen.

·         Dat ik per onderdeel een ondergrensaantal kan instellen. Wanneer het aantal onder deze grens komt, wil ik graag een mailtje ontvangen of dat ik dit in een overzicht kan terug zien.

·         Dat ik labels kan printen met barcode/QR-code. Per product.

·         Dat ik dit kan scannen met een scanner of telefoon/tablet. Wanneer ik dit scan zou ik graag de mutatie verwerken van het gepakte aantal via dit handheld device.

·         Niet noodzakelijk maar wel makkelijk. Een logboek bij houden. Zodat men kan zien wat wanneer en door wie wordt gebruikt.

 

Wellicht hebben jullie een idee welke software dit kan. Of hebben jullie nog andere ideeën.

 

Bij voorbaat dank.

 

Peter Paul

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Peter Paul,

 

Helaas staat Higherlevel niet open voor vragen van Studenten tbv hun studie of stage.

 

Uit onze forumregels
 

Quote

 

Studenten en scholieren

Je kunt higherlevel.nl gebruiken als informatiebron maar voor het stellen van huiswerk-, studie-, stagevragen of hulp bij afstudeerscripties is geen ruimte op ons forum.

 

 

 

Daarom sluit ik dit topic

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.