• 0

Factuur ontvangen bedrijfspagina.nl

Vandaag ontving ik een factuur van bedrijfspagina.nl voor een advertentie die geplaatst zou zijn van maart 2018 tot maart 2019. Of ik even €299 ex btw wil overmaken.

Ik heb met deze club nooit een overeenkomst afgesloten dus de factuur is onterecht, dat heb ik hen ook per mail gemeld.

 

Dit bericht is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

 

bedrijfspagina.nl is onderdeel van Besa Media BV in Heerhugowaard. Men heeft een postadres in Eindhoven.

Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0
8 minuten geleden, TwaBla zei:

Dat is een oude bekende, maar voorheen was de domeinnaam eigendom van een BVBA in België. Blijkbaar is die verhuist naar Heerhugowaard (of Lisse). Ze hadden  enkele jaren geleden de eigenaar van Bedrijvenpagina.nl in hun nek, omdat die verwarring vreesde over een algemeen woord.

De ene oplichter vreest schade als gevolg van een  andere oplichter? Ironisch.

 

Op het adres van Besa Media (Celciusstraat 32 in Heerhugowaard) zitten meerdere oplichters, waaronder Trademark Office, bekend van de scam met de domeinnamen die geregistreerd zouden worden.
Als je er langs fietst dan zit er opeens een vage autohandel op dat adres. Katvanger of medeplichtige?

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ik ontving vanmorgen eenzelfde nep factuur.

 

Persoongegevens verwijderd.

Het publiceren van persoonsgegevens is niet toegestaan.Mede omdat het geen onbekend fenomeen is dat oplichters ook schaamteloos gegevens van anderen gebruiken om zich te verschuilen.

 

 

Wij gaan aangifte doen tegen deze oplichter.

aangepast door Roel J
Persoongegevens verwijderd.
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ja hoor, hier ook eentje ontvangen. 299,- ex btw, periode april 2018-2019. Verzonden via hun .info domein. Uiteraard nooit een overeenkomst aangegaan of telefonisch ergens mee ingestemd. Stelletje schobbejakken...

 

Zoals gezegd een oude bekende. Ze zijn al jaren bezig

aangepast door mmint
Link naar reactie
  • 0

IK heb ook afgelopen week een factuur van ze ontvangen. Weet iemand wat ik hiermee moet doen. IK hoor graag van jullie. via bedrijvenpagina 

Afgelopen week ontving ik een factuur van bedrijvenpagina.nl voor een advertentie die geplaatst zou zijn van met een telefonisch overeenkomst wat niet klopt en automatisch verlengd is. Of ik even €302 kan  overmaken.

Ik weet alleen niet wat ik hier allemaal mee moet doen. Ik zie alleen mijn bedrijfsnaam en postcode, maar dat kan tegenwoordig iedereen vinden. Geen kvk nummer niets. Ze willen van mij een IBAN nummer krijgen, dus ik vraag om jullie hulp wat mijn stappen zijn 

Link naar reactie
  • 0

Geef ze vooral niet je rekeningnummer, dan loop je het risico dat ze via automatische incasso alsnog geld proberen te innen. 

 

Dit kun je uiteraard storneren, maar slechts voor een redelijk korte periode. Als je even niet oplet heb je kans dat ze al onterecht gaan incasseren voordat je er erg in hebt, en als je daar maanden later een keer achter komt is het mogelijk te laat om het met 1 klik te storneren... uiteraard kan dat vaak nog wel via contact met de bank, maar dat is gedoe dat je je beter bespaart.

Link naar reactie
  • 0

Bedrijvenpagina.nl heeft in november een kennis van mij gebeld, zij stond in de winkel en heeft toen een beetje ja tegen alles gezegd, maar wilde eigenlijk helemaal niks te maken hebben met dat bedrijf. Ze las toen ze thuis was allemaal vreemde dingen over dit bedrijf, waaronder dat het dus veel gebeurd dat ze via de telefoon door een paar sluwe vragen contracten aanbieden. Omdat ze de nummers via kvk krijgen en die mensen een bedrijf hebben, sluiten ze

een bedrijfsovereenkomst af, waarvan niet af kan worden gezien. Zij zou dus nu 200,- moeten betalen voor iets wat ze niet wilt. Daarnaast heeft ze gevraagd of de dingen die gezegd worden ook via de e-mail gestuurd werden. Daarop werd ja gezegd, maar zij heeft deze mail nooit ontvangen en heeft dus ook eigenlijk nooit meer hierop kunnen reageren. 

 

Enig idee wat ze nu kan doen? Valt dit nog uit te vechten, gezien al de problemen met dit bedrijf?

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of je kennis recht heeft op een kopie van de bandopname; maar het kan een nuttige strategie zijn te ontkennen dat er een overeenkomst is, zolang je die kopie niet hebt ontvangen. Zolang je niet weet wat er in die overeenkomst staat, kan de aanbieder wel van alles beweren.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.