Jump to content
Basto

Factuur ontvangen bedrijfspagina.nl

Recommended Posts

Vandaag ontving ik een factuur van bedrijfspagina.nl voor een advertentie die geplaatst zou zijn van maart 2018 tot maart 2019. Of ik even €299 ex btw wil overmaken.

Ik heb met deze club nooit een overeenkomst afgesloten dus de factuur is onterecht, dat heb ik hen ook per mail gemeld.

Dit bericht is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

bedrijfspagina.nl is onderdeel van Besa Media BV in Heerhugowaard. Men heeft een postadres in Eindhoven.

Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.

Dat is een oude bekende, maar voorheen was de domeinnaam eigendom van een BVBA in België. Blijkbaar is die verhuist naar Heerhugowaard (of Lisse). Ze hadden  enkele jaren geleden de eigenaar van Bedrijvenpagina.nl in hun nek, omdat die verwarring vreesde over een algemeen woord.

Als je wil weten wat we eigenlijk eten... watch mee!  

8 minuten geleden, TwaBla zei:

Dat is een oude bekende, maar voorheen was de domeinnaam eigendom van een BVBA in België. Blijkbaar is die verhuist naar Heerhugowaard (of Lisse). Ze hadden  enkele jaren geleden de eigenaar van Bedrijvenpagina.nl in hun nek, omdat die verwarring vreesde over een algemeen woord.

De ene oplichter vreest schade als gevolg van een  andere oplichter? Ironisch.

Op het adres van Besa Media (Celciusstraat 32 in Heerhugowaard) zitten meerdere oplichters, waaronder Trademark Office, bekend van de scam met de domeinnamen die geregistreerd zouden worden.
Als je er langs fietst dan zit er opeens een vage autohandel op dat adres. Katvanger of medeplichtige?

Posted (edited)

Ik ontving vanmorgen eenzelfde nep factuur.

Persoongegevens verwijderd.

Het publiceren van persoonsgegevens is niet toegestaan.Mede omdat het geen onbekend fenomeen is dat oplichters ook schaamteloos gegevens van anderen gebruiken om zich te verschuilen.

Wij gaan aangifte doen tegen deze oplichter.

Edited by Roel J
Persoongegevens verwijderd.

Posted (edited)

Ja hoor, hier ook eentje ontvangen. 299,- ex btw, periode april 2018-2019. Verzonden via hun .info domein. Uiteraard nooit een overeenkomst aangegaan of telefonisch ergens mee ingestemd. Stelletje schobbejakken...

Zoals gezegd een oude bekende. Ze zijn al jaren bezig

Edited by mmint

Op 1-5-2019 om 09:29, Erik1983 zei:

Ik ontving vanmorgen eenzelfde nep factuur.

Stuur mij die maar per PM of mail, dan vergelijk ik ze met eerder onderzoek.

Ook een factuur ontvangen en wel in mijn Spambox... Deze gasten dienen met naam en toenaam op de voorpagina van de krant te komen.... Misschien dat het dan uitsterft.... Laffe streken...!

IK heb ook afgelopen week een factuur van ze ontvangen. Weet iemand wat ik hiermee moet doen. IK hoor graag van jullie. via bedrijvenpagina 

Afgelopen week ontving ik een factuur van bedrijvenpagina.nl voor een advertentie die geplaatst zou zijn van met een telefonisch overeenkomst wat niet klopt en automatisch verlengd is. Of ik even €302 kan  overmaken.

Ik weet alleen niet wat ik hier allemaal mee moet doen. Ik zie alleen mijn bedrijfsnaam en postcode, maar dat kan tegenwoordig iedereen vinden. Geen kvk nummer niets. Ze willen van mij een IBAN nummer krijgen, dus ik vraag om jullie hulp wat mijn stappen zijn 

Niet betalen. Negeren. Lees dit hele topic eerst maar eens. Je bent niet de eerste en de enige die dit meemaakt. Kalm blijven. 😎

Geef ze vooral niet je rekeningnummer, dan loop je het risico dat ze via automatische incasso alsnog geld proberen te innen. 

Dit kun je uiteraard storneren, maar slechts voor een redelijk korte periode. Als je even niet oplet heb je kans dat ze al onterecht gaan incasseren voordat je er erg in hebt, en als je daar maanden later een keer achter komt is het mogelijk te laat om het met 1 klik te storneren... uiteraard kan dat vaak nog wel via contact met de bank, maar dat is gedoe dat je je beter bespaart.