• 0

Studenten in dienst nemen

Beste professionals,

 

Wellicht weet iemand van jullie antwoord op de volgende vragen:

Als ik studenten wil aannamen voor Zaterdagen, mag ik dan gewoon een 0 uren contract aanbieden en dat men gewoon betaald krijgt wanneer men heeft gewerkt?

Als ik studenten wil aannemen om bijvoorbeeld s nachts  en zondagen beschikbaar te zijn voor inkomende telefoon, wat is dan het minimale wat ik moet betalen voor deze bereikbaarheids dienst ? Of kan ik per gesprek betalen? Maw zijn er contractueel voor studenten wat meer mogelijkheden zonder direct aan een vast uurloon vast te zitten of aantal uren per week.

 

hoor graag van jullie

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Minimumloon op zijn minst,  volgens de wettelijke geldende regels.  En beste is om gewoon een fatsoenlijk loon te betalen.
Zeker gezien de tijden en dagen dat je ze wilt inzetten. 
 

En voor het geval je nu stagiaires overweegt, ook daar gelden wettelijke regels voor.

De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Link naar reactie
  • 0

Henk Jan, volgens mij heb je mijn vraag niet goed begrepen... 

Ik zoek niet naar een manier om iemand zo goedkoop mogelijk in te zetten !! ( of bijna gratis, als ik nu stagieres  zou overwegen, )wat ik een heel raar alternatief vindt ten opzichte van een arbeidskracht maar dat terzijde) )

Ik stel gewoon een aantal vragen om uit te kunnen zoeken hoe ik een inzetbaarheid van studenten rendabel kan laten zijn.

 

Bedankt voor de verdere antwoorden. Ik heb inmiddels iemand aangenomen.   

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.