Suresh Geplaatst: 22 juli 2005 Suresh 5 0 Geplaatst: 22 juli 2005 Beste ondernemers, Als ik facturen in de administratie opneem die niet aan de factuurregels voldoen (bijv. factuur op eigen naam ipv. bedrijfsnaam, of geen BTW nummer aanwezig), hoe kan ik deze dan het beste boeken? Gewoon het hele bedrag incl. BTW als kosten boeken? Link naar reactie
0 Wout Tankink Geplaatst: 22 juli 2005 Wout Tankink 266 5 Geplaatst: 22 juli 2005 Beste ondernemers, Als ik facturen in de administratie opneem die niet aan de factuurregels voldoen (bijv. factuur op eigen naam ipv. bedrijfsnaam, of geen BTW nummer aanwezig), hoe kan ik deze dan het beste boeken? Gewoon het hele bedrag incl. BTW als kosten boeken? reactie van een onnozele: - bij relatief klein aantal: vormfouten negeren; - bij groter aantal en bij duidelijk bedrijfskarakter: incl. BTW als kosten/investering boeken - anders: voortaan beter opletten (voor nu prive nemen) Link naar reactie
Suresh
Suresh
Beste ondernemers,
Als ik facturen in de administratie opneem die niet aan de factuurregels voldoen (bijv. factuur op eigen naam ipv. bedrijfsnaam, of geen BTW nummer aanwezig), hoe kan ik deze dan het beste boeken?
Gewoon het hele bedrag incl. BTW als kosten boeken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag