Er is mij gevraagd om mee in te stappen in een bedrijf.
Het is een bedrijf die ZZP'ers in de zorg koppelt aan een zorgvraag.
Degene die het bedrijf is gestart doet dit in het gebied van ouderen zorg.
Nu hebben we het er over gehad dat ik het gedeelte ga opzetten en runnen in de GGZ en VG kant, omdat daar meer mijn specialiteiten liggen. Nu heeft zij al ZZP'ers in haar databank die ik eventueel kan gebruiken.
De vraag is nu alleen hoe kan ik hier het beste in stappen en waar moet ik op letten.
Moet ik dit starten onder haar naam of onder mijn naam.
Ze wil dat ik een bepaald percentage betaal voor de dingen die ik van haar gebruik is dit verstandig of kan ik beter een vast bedrag vaststellen.
Een heleboel vragen die ik wel beantwoord wil hebben, voordat ik ga starten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
R Zorg
R Zorg
Er is mij gevraagd om mee in te stappen in een bedrijf.
Het is een bedrijf die ZZP'ers in de zorg koppelt aan een zorgvraag.
Degene die het bedrijf is gestart doet dit in het gebied van ouderen zorg.
Nu hebben we het er over gehad dat ik het gedeelte ga opzetten en runnen in de GGZ en VG kant, omdat daar meer mijn specialiteiten liggen. Nu heeft zij al ZZP'ers in haar databank die ik eventueel kan gebruiken.
De vraag is nu alleen hoe kan ik hier het beste in stappen en waar moet ik op letten.
Moet ik dit starten onder haar naam of onder mijn naam.
Ze wil dat ik een bepaald percentage betaal voor de dingen die ik van haar gebruik is dit verstandig of kan ik beter een vast bedrag vaststellen.
Een heleboel vragen die ik wel beantwoord wil hebben, voordat ik ga starten.
Wie kan mij hierbij helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61161-vraag-over-het-mee-instappen-in-een-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag