• 0

Automatisch bankmutaties downloaden

(aangepast)

Waarschijnlijk niet mogelijk, maar is toevallig iemand bekend met een manier om AUTOMATISCH (= zonder menselijke tussenkomst) bankmutaties van ING en/of ABNAMRO te downloaden ZONDER tussenkomst van een boekhoudpakket? (en uiteraard zonder handmatig te downloaden bij de bank) 

 

aangepast door Pavox
mutaties is duidelijker dan afschriften
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geeb ervaring maar zoek even op PSD2.

 

Binnenkort gaat de nieuwe regelgeving rondom PSD2 van kracht. Vanaf dat moment vervangen wij de Boekhoudkoppeling door een PSD2- geschikt product. Om deze reden gaan wij tot die tijd geen nieuwe samenwerkingen met andere leveranciers aan. Met de komst van PSD2 kunt u straks eenvoudiger een boekhoudkoppeling maken met uw pakket.

Link naar reactie
  • 0
3 uur geleden, StevenK zei:

Als ik dit allemaal lees beginnen mijn vingers te jeuken om weer eens een stukje software te bouwen.

 

Die van mij ook 🙂 Maar ik wacht nog even ... voor ABNAMRO moet je blijkbaar een PSD2 licenties hebben en ING heeft nog geen toegang tot de productie API's ... 😞

 

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur
12 uur geleden, Benweerweg zei:

 

Die van mij ook 🙂 Maar ik wacht nog even ... voor ABNAMRO moet je blijkbaar een PSD2 licenties hebben en ING heeft nog geen toegang tot de productie API's ... 😞

 

Je moet hoe dan ook een vergunning hebben van de DNB hebben. En de regels daarvoor zijn niet heel erg mals. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.