• 0

Autonomo verhuizen van Costa Blanca naar Canarias

Hallo ieder, 

 

Wij zijn sinds maart 2019 autonomo in Spanje (Costa Blanca), wij hebben nu te maken met het ´Tarifa Plana´, wat wil zeggen dat voor een periode van 24 maanden, startende ondernemers een gereduceerd, maandelijke, bedrag betalen. Nu overwegen wij te verhuizen vanaf de Costa Blanca naar de Canarische eilanden. Wat wij ons afvragen is het volgende: Kunnen wij deze oversteek (verhuizing) maken zonder dat we daarmee het Tarifa Plana in de weg zitten? Op de site van INSS kan ik  ook al niets  vinden. Onze gestor weet het antwoord ook niet en de diverse gestorias die we hebben aangeschreven op de Canarische eilanden, reageren niet op de mail tot nog toe. Vandaar wij ook even hier een balletje op willen gooien. 

 

Alvast hartelijk dank voor het meedenken! Oh, ja we willen ons op La Palma gaan vestigen. 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel. Is er geen Nederlands netwerk of online community in Spanje? Niet dat je deze vraag hier niet zou mogen stellen, maar het aantal ervaringsexperts of direct betrokkenen lijkt me hier niet zo heel hoog te liggen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo Highio, 

 

Ik heb mijn vraag in diverse FB groepen gesteld en Spanje forum. Helaas tot op heden geen duidelijk antwoord hierop gekregen. 

 

Hopelijk is er hier toch nog ergens een verborgen ervaringsexpert, anders zal ik toch moeten afreizen naar La Palma (geen straf) en daar op zoek gaan naar de antwoorden. 

 

 

Bedankt voor de reactie! 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Er zullen hier maar weinig lezers zijn die weten wat INSS is, je zou als geste een actieve link kunnen opnemen in de berichttekst.

 

Heeft deze site geen contactmogelijkheid voor het stellen van dit soort vragen?

 

Soms moet je iets meer moeite doen om de juiste vraag te stellen of om jouw vraag op de juiste manier te verpakken. Succes is dan nog altijd niet gegarandeerd, maar de slagingskans neemt dan wel toe! 😉

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.