Ik ben nu iets meer als een maand bezig met mijn nieuwe bedrijf (daarvoor langere tijd met voorbereiding daarvoor vanuit ander bedrijf).
Nu zijn er steeds meer zaken die ik moet gaan bijhouden, uitvoeren, uitzoeken, organiseren of b.v. later op moet terugkomen.
B.V. :
- bepaalde taken die ik dagelijks of wekelijks moet uitvoeren
- uitzoekwerk voor nieuwe zaken voor de technische systemen.
- klantcontacten waar ik paar dagen of weken later op moet terugkomen
- zaken in assortiment die ik moet aanpassen
- enz.
- enz.
Tot nu doe schreef ik dat allemaal op notitieblaadjes die dus overal hangen en liggen, niet erg ideaal.
Je raakt overzicht kwijt, vergeet zaken en komt telaat op dingen terug.
Wel eens een TODO list systeem op mijn pc geprobeerd maar dat was ook niet ideaal.
Nu ook eens kijken voor zoiets op mijn telefoon maar is dat de beste oplossing vroeg ik me af. hoe gaan jullie met dit soort zaken om, werken jullie met briefjes, todo list systemen (en welke dan?) of nog andere (technische) oplossingen?
Wil mezelf hierin graag verbeteren en meer structuur aanbrengen zodat ik alles beter georganiseerd en op tijd af krijg en niet steeds met 10 zaken tegelijk bezig ben.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Daniel_Nijmegen
Daniel_Nijmegen
Ik ben nu iets meer als een maand bezig met mijn nieuwe bedrijf (daarvoor langere tijd met voorbereiding daarvoor vanuit ander bedrijf).
Nu zijn er steeds meer zaken die ik moet gaan bijhouden, uitvoeren, uitzoeken, organiseren of b.v. later op moet terugkomen.
B.V. :
- bepaalde taken die ik dagelijks of wekelijks moet uitvoeren
- uitzoekwerk voor nieuwe zaken voor de technische systemen.
- klantcontacten waar ik paar dagen of weken later op moet terugkomen
- zaken in assortiment die ik moet aanpassen
- enz.
- enz.
Tot nu doe schreef ik dat allemaal op notitieblaadjes die dus overal hangen en liggen, niet erg ideaal.
Je raakt overzicht kwijt, vergeet zaken en komt telaat op dingen terug.
Wel eens een TODO list systeem op mijn pc geprobeerd maar dat was ook niet ideaal.
Nu ook eens kijken voor zoiets op mijn telefoon maar is dat de beste oplossing vroeg ik me af. hoe gaan jullie met dit soort zaken om, werken jullie met briefjes, todo list systemen (en welke dan?) of nog andere (technische) oplossingen?
Wil mezelf hierin graag verbeteren en meer structuur aanbrengen zodat ik alles beter georganiseerd en op tijd af krijg en niet steeds met 10 zaken tegelijk bezig ben.
Benieuwd naar jullie ervaringen en oplossingen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61313-planning-taken-en-andere-zaken-organiseren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag