luking Geplaatst: 10 juli 2019 luking 4 0 Geplaatst: 10 juli 2019 Beste allen, Als ik een website overneem voor een bedrag X, wordt X gezien als de kosten die je bij de winstberekening van de omzet kan aftrekken? Alvast bedankt. Gr. Link naar reactie
0 Ron van der Kolk Geplaatst: 10 juli 2019 Ron van der Kolk 3,3k 13 551 Geplaatst: 10 juli 2019 Dat hangt er vanaf.... zie ook dit en dit draadje. Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Interim manager voor de overheid op het gebied van dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening. Daarnaast ook als organisatieadviseur, trainer, coach en mediator in heel Nederland inzetbaar via Inflection. Link naar reactie
0 luking Geplaatst: 10 juli 2019 Auteur luking 4 0 Geplaatst: 10 juli 2019 1 hour ago, Ron van der Kolk said: Dat hangt er vanaf.... zie ook dit en dit draadje. OK, bedankt. Het is een portal en heeft als doel om inkomsten te genereren door advertentieruimte van die website zelf te verkopen. Het heeft lijkt me een economisch voordeel en het aankoopbedrag voor het overnemen van deze website kan dus as kosten worden beschouwd. Zou dit een juiste conclusie zijn? Link naar reactie
0 Ron van der Kolk Geplaatst: 10 juli 2019 Ron van der Kolk 3,3k 13 551 Geplaatst: 10 juli 2019 Op basis van je aanvullende informatie kom ik juist tot de conclusie dat het een bedrijfsmiddel is, en daarmee een investering. Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Interim manager voor de overheid op het gebied van dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening. Daarnaast ook als organisatieadviseur, trainer, coach en mediator in heel Nederland inzetbaar via Inflection. Link naar reactie
0 luking Geplaatst: 11 juli 2019 Auteur luking 4 0 Geplaatst: 11 juli 2019 9 hours ago, Ron van der Kolk said: Op basis van je aanvullende informatie kom ik juist tot de conclusie dat het een bedrijfsmiddel is, en daarmee een investering. Na nog eens nadenken lijkt het me inderdaad een investering. Bedankt Ron! Mvg, Luk Link naar reactie
luking
luking
Beste allen,
Als ik een website overneem voor een bedrag X, wordt X gezien als de kosten die je bij de winstberekening van de omzet kan aftrekken?
Alvast bedankt.
Gr.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag