Poll, ik kan hem niet zien?

Aanbevolen berichten

Op de door mijn gestarte topic, https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61133-de-verplichte-aov-alweer-een-anti-ondernemerschap-maatregel, heb ik geen rechten om de poll te zien.

Ik zie deze boodschap:

 

Quote

 

Wat vind jij van de verplichte AOV?  

 24 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken.

 

 

Is dat bewust of een foutje in de code?

Link naar reactie
31 minuten geleden, Piet Rol zei:

Net getest: Kan het niet zien als ik ingelogd ben of uitgelogd.

huidige pagina vernieuwen ... na verloop van tijd wordt je automatisch uitgelogd, terwijl op je computer de melding ingelogd blijft staan.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Helaas, dat werkt ook niet. Ook toen ik de poll aanmaakte kon ik de inhoud niet zien, maar toen liet ik dat liggen. Ik vermoed een recht dat ik niet heb (ben al een tijdje lid, misschien een gebruikersrecht wat ik niet gekregen heb in het nieuwe forum?).

Link naar reactie

Juist in testforum een topic test-poll aangemaakt. Dit geeft de volgende foutmelding:
 

Quote

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken.

 

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
17 minuten geleden, Piet Rol zei:

Dat is grappig, ik kan deze poll wel zien. Lijkt erop dat de rechten van de poll-maker niet goed staan.

Je kan dus niet op je eigen poll stemmen ... als maker zou je de uitslag waarschijnlijk kunnen manipuleren.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zelf stemmen is wel een optie, omdat er bij polls ook een eigen mening na plaatsen van een poll op prijs wordt gesteld.

Een poll is namelijk niet te vergelijken met bijv "positieve reviews" die je jezelf niet geeft; of zoals we die op dit forum hebben de "bedank button" om anderen te bedanken en niet jezelf :classic_smile:

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.