RG2016 Geplaatst: 31 juli 2005 RG2016 38 0 Geplaatst: 31 juli 2005 Ik zou met mijn e-commerce systeem dat ik heb gemaakt ook grote bedrijven willen aanspreken om eventueel te kunnen samen werken. Weten jullie soms nog grote internetbedrijven die online spullen verkopen van hun eigen (bedrijven zoals DELL)... tnx Rocky Link naar reactie
0 TomH Geplaatst: 31 juli 2005 TomH 82 0 Geplaatst: 31 juli 2005 ik denk dat die "grote online bedrijven" jou vanzelf vinden als je een goed e-commerce systeem hebt gemaakt. Link naar reactie
0 jasperr Geplaatst: 3 augustus 2005 jasperr 31 0 Geplaatst: 3 augustus 2005 Moeten het per definitie "internetbedrijven" pur sang zijn? Veel grote consumentenmerken hebben online winkels, denk aan de bekende merken (Philips, Sony, et cetera)... Mag ik vragen wat jouw systeem zo bijzonder maakt? Wil je ze een alternatief bieden voor hun huidige e-store of betreft het een aanvullende service? Diamedia Minds - Partners in New Media, Marketing & Creative Concepts Flat Cat Hosting - Hosting voor en door webontwikkelaars Snel Uw Site - Snel uw site? Link naar reactie
0 Ewout Wolff Geplaatst: 4 augustus 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 4 augustus 2005 RG, de makkelijkste manier om het antwoord te krijgen op al je vragen is om hier scherp duidelijk te maken waarin je systeem anders is dan anderen. Dat vergemakkelijkt het voor anderen om aan anderen te vertellen waarom ze naar jou toe moeten gaan. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
RG2016
RG2016
Ik zou met mijn e-commerce systeem dat ik heb gemaakt ook grote bedrijven willen aanspreken om eventueel te kunnen samen werken. Weten jullie soms nog grote internetbedrijven die online spullen verkopen van hun eigen (bedrijven zoals DELL)...
tnx
Rocky
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag