forum in USA??

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Heeft iemand van jullie misschien ervaring met fora uit de US?

Ik ben opzoek naar ondernemers zoals wij hier actief zijn, maar dan in de US, nu kan ik natuurlijk op google de woorden "forum", "US" en "business" intypen, maar daar word ik niet echt wijs uit. Het scheelt een hele zoektocht wanneer iemand er ervaring mee heeft.

Ik hoor het graag.

 

Dennis K.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik stel even niet de standaard HigherLevel-vraag : wat bedoel je en waarvoor heb je het nodig ;)

 

De Godfather van de online community is Howard Rheingold. Check www.rheingold.com. Ben zo´n 5 jaar lid van zijn community Brainstorms.

Hij is geen commercieel beest, maar weet beter dan wie ook hoe communities in elkaar steken, wat je wel en niet moet doen en kan er bovendien nog aardig over vertellen ook. Doe hem de groeten van mij.

Link naar reactie

Bedankt heren voor jullie ideeën, ik ben eens even een kijkje gaan nemen bij Howard. Ik zal hem eens bellen om een borreltje te doen.

 

Er staan wel interessante links op de site.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Hoi Dennis,

 

Weer bijna maar niet helemaal maar UK ipv US. Heb zojuist een met HL vergelijkbaar forum in Engeland gevonden op de site die ik al vaker hier noemde: www.startups.co.uk/forums.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

NB. Aan Kermie, Jeroen, Nico en overige administrators! Is het niet een idee om partners te worden.met degene die deze website runt?

 

Link naar reactie

Dank je Ties,

 

Ik heb mij reeds aangemeld, volgens mij ben ik niet de enige die dat gedaan heeft, ik zag net het nieuwste lid op www.startups.co.uk/forums voorbij komen "Venture Capital Coach".

 

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.