• 0

Shopify kassasysteem winkel

Beste mede ondernemers,

 

Op dit moment ben ik druk bezig met het schrijven van een ondernemingsplan, zo wil ik namelijk een fysieke winkel openen naast mijn al bestaande webshop The Collection One. 

Mijn webshop is gebouwd op Shopify, nu ben ik op zoek naar een kassa systeem die dit ondersteund (ivm voorraad)  en waar ik gemakkelijk hardware aan kan toevoegen. Ik las op dit forum iemand de Vendd gebruikt, maar ik ben ook benieuwd naar andere systemen en/of bedrijven die mij hiermee kunnen helpen!

 

 

Proud owner of thecollectionone.com

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Zojuist, Ward van der Put zei:

Ja daar ben ik bekend mee, alleen kom ik er niet helemaal uit hoe de koppeling met hardware werkt. Dit aangezien de hardware die Shopify verkoopt (nog) niet in Nederland worden verkocht. Ik ben erg benieuwd naar iemand die Shopify POS gebruikt en met welke hardware hiervoor is aangeschaft of wellicht een ander systeem gebruikt 🙂 

Proud owner of thecollectionone.com

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Wat heb je extra nodig? Een kaartlezer/pinautomaat en (bonnen)printer?

 

Hoe wil je artikelen gaan uitprijzen en afrekenen? Met een handscanner?

 

Is er geen tweedehands internationale markt voor Shopify hardware?

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, Highio zei:

Wat heb je extra nodig? Een kaartlezer/pinautomaat en (bonnen)printer?

 

Hoe wil je artikelen gaan uitprijzen en afrekenen? Met een handscanner?

 

Is er geen tweedehands internationale markt voor Shopify hardware?

 

Groet,

 

Highio

Ja! een pinautomaat, bonnenprinter en een scanner om artikelen te scannen.

Ik heb al uitgezocht hoe je barcodes kan printen, dit gaat via een app van Shopify en kan het worden uitgeprint met een labelprinter.

Het gaat dus alleen om een pintautomaat , bonprinter en scanner. Ik ben benieuwd hoe dit te koppelen is aan het POS systeem van Shopify 🙂

 

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd via topic wat de ervaringen zijn van mensen met het koppelen van hardware aan een kassasysteem waar Shopify  Wellicht dat er andere kassa systemen worden gebruikt, deze heb ik namelijk ook online gevonden. 

 

Tweedehands is een goede tip! Ik heb gezocht naar een tweedehands markt hiervoor maar niks gevonden. Heb wel nu verschillende websites gevonden die systemen verkopen, die volgens mij te combineren zijn met Shopify POS, dus die ga ik sowieso even contacten 🙂

 

Proud owner of thecollectionone.com

 

Link naar reactie
  • 0

De scanner in de Shopify Retail Kit is een standaardscanner die ook los algemeen te koop is. Hetzelfde geldt voor de bonnenprinter.

 

Voor een betaalterminal en het accepteren van betalingen in Europa of in Nederland lijkt dit iets complexer te liggen. Zie om te beginnen: https://help.shopify.com/en/manual/sell-in-person/hardware/card-readers/external-card-terminals

 

Hoe ontvang je nu iDEAL en creditcardbetalingen?

 

Er bestaat ook een Shopify community als je naar gebruikerservaringen op zoek bent, maar vroeg of laat volgen die hier ook ongetwijfeld.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
4 minuten geleden, Highio zei:

De scanner in de Shopify Retail Kit is een standaardscanner die ook los algemeen te koop is. Hetzelfde geldt voor de bonnenprinter.

 

Voor een betaalterminal en het accepteren van betalingen in Europa of in Nederland lijkt dit iets complexer te liggen. Zie om te beginnen: https://help.shopify.com/en/manual/sell-in-person/hardware/card-readers/external-card-terminals

 

Hoe ontvang je nu iDEAL en creditcardbetalingen?

 

Er bestaat ook een Shopify community als je naar gebruikerservaringen op zoek bent, maar vroeg of laat volgen die hier ook ongetwijfeld.

 

Groet,

 

Highio

Lief dat je met mij meedenkt! Ja de Shopify Retail Kit is inderdaad niet hier te koop. Ik hoop wel dat dit in de toekomst komt! Ze hebben zelfs een pinsysteem wat echt fantastische eruit ziet. 

 

Ik kan helaas nog geen informatie vinden over iemand die in Nederland de combinatie heeft van Shopify POS en externe hardware en hoe ze dat hebben aangepakt. 

IDEAL en creditcardbetalingen ontvang ik nu via Mollie die gekoppeld is aan Shopify. Als ik een pop-up heb ik merk Izettle, maar dat is natuurlijk niet te doen als ik een winkel heb met die inventaris 😉  

 

Ja die Shopify communicaty ken ik, helemaal niet aan gedacht haha! Laatste keer zo fijne reacties en eerlijke feedback gekregen via Higher Level dat ik daar als eerste aan dacht 🙂 

Proud owner of thecollectionone.com

 

Link naar reactie
  • 0
Op 28-7-2019 om 18:13, Lisa-TCO zei:

Lief dat je met mij meedenkt! Ja de Shopify Retail Kit is inderdaad niet hier te koop. Ik hoop wel dat dit in de toekomst komt! Ze hebben zelfs een pinsysteem wat echt fantastische eruit ziet. 

 

Ik kan helaas nog geen informatie vinden over iemand die in Nederland de combinatie heeft van Shopify POS en externe hardware en hoe ze dat hebben aangepakt. 

IDEAL en creditcardbetalingen ontvang ik nu via Mollie die gekoppeld is aan Shopify. Als ik een pop-up heb ik merk Izettle, maar dat is natuurlijk niet te doen als ik een winkel heb met die inventaris 😉  

 

Ja die Shopify communicaty ken ik, helemaal niet aan gedacht haha! Laatste keer zo fijne reacties en eerlijke feedback gekregen via Higher Level dat ik daar als eerste aan dacht 🙂 

Ik heb voor een grote dierenspeciaalzaak een maatwerk kassasysteem gemaakt dat aansluit op hun bestaande data systeem, als je wilt zou ik zo'n zelfde oplossing met een shopify backend kunnen maken (er is een REST API beschikbaar).

 

Voor hardware kun je, als je slim kiest, alles draadloos doen en kun je een telefoon, tablet, laptop en/of pc gebruiken als je kassasysteem.

 

Ik gebruik zelf het liefste een Epson TM-T88V bonnen printer met WIFI module (er zijn een paar honderd varianten te vinden van deze printers, altijd goed opletten wat je koopt), als pin terminal de Yomani XR M2 van WorldLine, als je die met de CTEP koppeling aansluit gaat die ook over het netwerk (ethernet kabel, dan verbind hij zelf naar je 'server') en als scanner de QBT2400 van DataLogic, die werkt via bluetooth, zo kun je alles vanaf je telefoon/tablet doen als het moet.

 

De kosten zijn wellicht te hoog om als een bedrijfje te dragen, maar als je nog een paar mensen weet die interesse hebben, kunnen we zo iets opzetten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.