• 0

Klant plaatst onterechte review en maakt bedrijf zwart

Hallo, 

 

Wij hebben bij een klant een aquarium geleverd en deze was niet naar hun verwachtingen, hierop heb ik ze een fikse korting gegeven en een nieuw aquarium geleverd. De klant beweert nu echter dat deze ook niet goed zou zijn omdat het glas te dun was (ze zijn er bij het maken van een factuur mee akkoord gegaan) Ik heb meermaals uitgelegd dat het glas gewoon dik genoeg was maar dat word genegeerd. De klant wil nu de overeenkomst ontbinden en dreigt met een negatieve ervaring bij de consumentbond en andere social media. Ik heb gedaan wat ik moest doen en ik ben ervan overtuigd dat de bak veilig is maar ik wil geen negatieve ervaringen op mijn naam van mijn bedrijf hebben, wat kan ik hier aan doen? 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Slechte reviews horen bij de tijd. Als je alleen maar goed positieve reviews zou hebben, dan zou het ook niet betrouwbaar lijken. Ik beheer een horeca account (Google Maps) van mijn ouders. Krijg zo'n 30 reviews binnen per week, en er zitten altijd wat mindere tussen. Als ik me om elke negatieve review druk zou maken, dan zou ik depressief zijn.  Probeer je emoties niet te laten blijken in de interacties met de klant, en blijf professioneel. Lukt het niet om het netjes op te lossen, jammer, het leven gaat verder.

Teasenz.eu: Chinese thee direct uit China.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Wat een gekleurde topictitel als je jouw eigen branche en markt niet kent...

 

Quote

Slechte reviews horen bij de tijd.

...dat geldt natuurlijk alleen als een product of vorm van dienstverlening aan normen en verwachtingen voldoet. En daarbij beweegt de ene markt ongetwijfeld sneller dan de andere.

 

Weekendgroet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, Perry76 zei:

Volgens deze site is 8mm de minimale dikte voor een waterhoogte tot 50 cm, waarbij nog extra staat vermeld dat deze norm de ondergrens is.


Het gaat er niet om nu met allemaal sites om aan te tonen of het aquarium wel of niet voldoet aan normen, Nick zegt dat het voldoet aan de DIN norm, laten we daar dan van uitgaan. Overigens heeft ons aquarium ook geen glasdikte van 8mm, is een Juwel aquarium.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.