• 0

Het belang van informatie

Zo zie je maar weer wat het belang van informatie uitwisseling in een organisatie is.

 

Zojuist werd ik gebeld door Reed Business. Die hebben binnenkort een congres met beurs, of ik een stand wilde. Nee, want ik ben daar al spreker (betaald door Reed zelfs). Dat wist de jongen niet.

 

Dan snap je meteen waarom organisaties als Reed zoveel problemen hebben met hun events. Het is een drama. Er is geen informatie uitwisseling. Niet alleen de organisatie niet, maar zelfs op titel of product niveau gaat het mis.

 

Informatie is de key voor elk commerciële succes. Weten wat er speelt, weten wie met wie contact heeft, weten waar de rest van de organisatie mee bezig is.

 

Het vastleggen hiervan, het openbaar maken aan de organisatie, het raadplegen hiervan door de juiste personen, en eventueel iemand in dienst nemen om juist links te leggen die niet voor de hand liggen, is voor een grote organisatie een onmisbaar iets in een maatschappij waar niet iedereen standaard bij de grote namen terecht komt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Informatie is de key voor elk commerciële succes. Weten wat er speelt, weten wie met wie contact heeft, weten waar de rest van de organisatie mee bezig is.

 

Ik ben kortgeleden op 1 dag 2 keer opgebeld door DEZELFDE callcenterknul namens Vodafone met een aanbod mijn abonnement te verlengen. Ik herkende hem aan zijn stem. Hij mij blijkbaar zelfs niet bij naam. Zelfs het eerste telefoontje was volstrekt zinloos - hetgeen binnen Vodafone begrepen had zullen zijn - vanwege een onenigheid tussen Vodafone en mij over de interpretatie van de kleine lettertjes van de overeenkomst. Doordat Vodafone in deze kwestie (ter grootte van enkele tientjes) mij niet tegemoed komt, verliezen ze mij als klant.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.