Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

    Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Chi

Het belang van informatie

Recommended Posts

Zo zie je maar weer wat het belang van informatie uitwisseling in een organisatie is.

 

Zojuist werd ik gebeld door Reed Business. Die hebben binnenkort een congres met beurs, of ik een stand wilde. Nee, want ik ben daar al spreker (betaald door Reed zelfs). Dat wist de jongen niet.

 

Dan snap je meteen waarom organisaties als Reed zoveel problemen hebben met hun events. Het is een drama. Er is geen informatie uitwisseling. Niet alleen de organisatie niet, maar zelfs op titel of product niveau gaat het mis.

 

Informatie is de key voor elk commerciële succes. Weten wat er speelt, weten wie met wie contact heeft, weten waar de rest van de organisatie mee bezig is.

 

Het vastleggen hiervan, het openbaar maken aan de organisatie, het raadplegen hiervan door de juiste personen, en eventueel iemand in dienst nemen om juist links te leggen die niet voor de hand liggen, is voor een grote organisatie een onmisbaar iets in een maatschappij waar niet iedereen standaard bij de grote namen terecht komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informatie is de key voor elk commerciële succes. Weten wat er speelt, weten wie met wie contact heeft, weten waar de rest van de organisatie mee bezig is.

 

Ik ben kortgeleden op 1 dag 2 keer opgebeld door DEZELFDE callcenterknul namens Vodafone met een aanbod mijn abonnement te verlengen. Ik herkende hem aan zijn stem. Hij mij blijkbaar zelfs niet bij naam. Zelfs het eerste telefoontje was volstrekt zinloos - hetgeen binnen Vodafone begrepen had zullen zijn - vanwege een onenigheid tussen Vodafone en mij over de interpretatie van de kleine lettertjes van de overeenkomst. Doordat Vodafone in deze kwestie (ter grootte van enkele tientjes) mij niet tegemoed komt, verliezen ze mij als klant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 0 leden online en 119 gasten

    There are no registered users currently online

    (See full list)    
  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept