• 0

Verkooptrainingen

Hallo,

Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben.. maar ik heb een vraag over verkooptrainingen. Ik sta op het punt een gesprek aan te gaan met een trainingsbureau om op freelancebasis in dienst te treden als verkooptrainer. Ik heb veel ervaring met het geven van trainingen, maar totaal geen ervaring in het wereldje van externe trainers en freelancewerkers. Ik ben op zoek naar mensen die hier wel ervaring mee hebben en mij enig advies kunnen geven. Dus zowel managers die externe trainers inhuren als trainers zelf. MIjn vragen zijn:

- Wat zijn gangbare (uur)tarieven die betaald worden voor een externe trainer?

- Hoe wordt een training/trainer doorgaans beoordeeld? Worden er concrete targets opgesteld? Wordt er wel eens gewerkt op no cure no pay basis?

- Waar let men op bij het kiezen van een externe trainer?

Ik hoop dat iemand mij wat meer informatie kan geven zodat ik niet als een complete leek het gesprek aanga.

Groetjes,

Vic

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Allereerst welkom op hét Forum van ondernemend Nederland!

Het is wel zinvol om aam te geven in welke branche je actief bent.

Die freelance trainer, geeft deze persoon training vanuit een bekend bureau, of is het een individuele (minder) bekende trainer?

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

• 0