• 0

Nieuw produkt op Nederlandse markt

Hallo lezers,

Ik wil graag een nieuw produkt vanuit Azie op de Nederlandse Markt brengen. Kan iemand mij adviseren welke stappen ik het beste moet nemen om mijn produkt te laten keuren tot een geschikte produkt volgens de Nederlandse Normen? Het gaat hierom brandveilige produkt. Alvast bedankt voor uw medewerking.

KimYen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste KimYen,

 

Allereerst welkom op Higherlevel!

 

11 uur geleden, KimYen zei:

Kan iemand mij adviseren welke stappen ik het beste moet nemen om mijn produkt te laten keuren tot een geschikte produkt volgens de Nederlandse Normen?

 

Benader een testinstelling zoals Intertek, TNO of  Dekra  Die kunnen - afhankelijk van het soort product en toepassing - bepalen welke testen vereist en wenselijk zijn. 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Op de allereerste plaats moet je weten aan welke specifieke normen je moet voldoen. Makkelijkste weg is vergelijkbare producten controleren onder welke normen die toegelaten worden op de Nederlandse markt. En dan via de leverancier vragen naar de kosten van de diverse keuringen. Alle keuringsinstanties hebben een vestiging in China, zelfs de KEMA. Keuringen daar zijn veel goedkoper dan keuringen in Nederland. 

Link naar reactie
  • 0
6 uur geleden, Markilanosz zei:

Op de allereerste plaats moet je weten aan welke specifieke normen je moet voldoen. Makkelijkste weg is vergelijkbare producten controleren onder welke normen die toegelaten worden op de Nederlandse markt. En dan via de leverancier vragen naar de kosten van de diverse keuringen. Alle keuringsinstanties hebben een vestiging in China, zelfs de KEMA. Keuringen daar zijn veel goedkoper dan keuringen in Nederland. 

Bedankt voor uw advies Markilanosz.
Zou u mij misschien ook kunnen vertellen op welke website ik kan nagaan of er in bijvoorbeeld Vietnam ook een keuringsinstantie aanwezig is?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.