• 0

gnucash

Hallo mensen,

 

Sinds een aantal maanden werk ik als zelfstandig ontwerper en ik gebruik gnucash op mijn apple computer voor mijn boekhouding. Ik ben op zoek naar iemand met een gedegen ervaring in boekhouding in combinatie met ervaring in gnucash. Ik heb mijn eerste administratie opgezet en zoek iemand die mij een of twee dagdelen kan helpen controleren of ik alles goed heb gedaan en om een aantal belangrijke vragen te beantwoorden die te maken hebben met gnucash. Uiteraard ben ik bereid om hier een vergoeding tegenover te zetten.

 

Ik kies voor dit programma omdat het open source is, stabiel en zeer flexibel. Zo gebruik ik ook al jaren OpenOffice.org en heb hier nog nooit problemen mee ondervonden. Ik kan eigenlijk iedereen deze open source pakketten aanraden en zeg maar dag tegen je licentiekosten!!

 

Vriendelijke groet,

 

'Onnozel'

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vriendelijk dank voor de tip. Ik ben een open source fanaat en zit voldoende in de fora en documentatie, maar ik ben geen boekhouder van opleiding en het betreft de administratie van mijn bedrijf. Daar mogen eenmaal geen fouten in zitten of dat zou mij geld gaan kosten. Af en toe is het daarom geen schande om er eens iemand bij te halen die meer ervaring heeft.

 

Overigens komt op de osx site komt het woord gnucash niet voor. Apple gebruikers hebben de mogelijkheden van Darwin helaas nog niet echt ontdekt. Jammer...

 

Vr. Gr.

 

Onnozel

Link naar reactie
  • 0

Deze persoon heeft samen met Nathan Wealkens (imigo hier op het forum) erovor gezorgd dat Egbert Punter (2thepoint hier op het forum) een linuxpc met gnuCASH heeft. Deze is boekhouder en is het systeem aan het uitpluizen. Contacteer hem eens.

 

Dank voor je reactie Jelmer! Nog een vraagje, welke persoon bedoel je precies? Dan ga ik er proberen contact mee te leggen.

 

Gr. Onnozel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.