wat hoor ik te verdienen ?????

Aanbevolen berichten

Hallo leden,

 

Ik werk bij een groot keukenbedrijf in nederland genaamd Brugman keukens.

Ik heb 2 vragen.Ben 30 jaar en heb 9 jaar keukenervaring

 

Ik werk daar van dinsdag t/m zondag....week in, week uit. Mijn bruto salaris is € 2040,= per maand zonder provicie.

Ik heb bij CAO pagina rondgeneusd, maar kan nergens iets terugvinden wat "normaal" is qua salaris. Weet iemand dit ???

 

Mijn tweede vraag is deze :

 

Heb nu 2 x een half jaar contract gehad die op 10 augustus afloopt. Nu hebben ze mij 2 weken van te voren met de post hetzelfde contract toegezonden, alleen nu voor onbepaalde tijd. Ik heb van een collega begrepen, dat een bedrijf jouw nieuwe contract voor onbepaalde tijd stilzwijgend kunnen laten doorlopen met dezelfde conditie's en afspraken als het halfjaar contract.

Is dat ook zo??????? :-\ :-\ :-\

Link naar reactie

Beste Fight-club ???,

 

Om je salaris te checken kan ik je doorverwijzen naar de volgende link:

http://www.intermediar.nl/html/Salariskompas/salariskompas.html

 

De laatste vraag van je heb ik drie keer gelezen, maar ik begrijp niet wat je precies wilt weten, dehalve kan ik je dus geen antwoord verschaffen.

 

Dennis K

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

ik weet niet veel ervan maar ik weet wel dat ze op 'n gegeven moment verplicht vast contract moeten geven (mag niet door blijven gaan met tijdelijke). als ze voordat het contract is verlopen niets hebben gezegd / gedaan, dan wordt het tijdelijke contract automatisch een vast contract. dat is bij jou niet het geval want ze hebben al wat opgestuurd.

Link naar reactie

je hebt ons nog niet verteld WAT je doet. Wel zo relevant om te bepalen wat je zou moeten verdienen. Zit je in sales en ben je verantwoordelijk voor 20% van de omzet? Doe je de administratie of manage je de tent?

 

Weet je wat het beste kan werken? Gewoon vragen aan collega's. Niet die in jouw filiaal, maar bij andere Brugman keukens. Ze kennen je niet, dus is het ook lastiger - voor jou en voor die andere - om je opgelaten te voelen.

 

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

ben daar verkoper. target op jaarbasis is 1000.000 euro's die ik ook haal.

 

wat ik bedoel is, is eigenlijk het volgende :

 

Zonder handtekening van mijn kant uit voor het nieuwe contract voor onbepaalde tijd, kunnen zij toch niks stilzwijgend verlengen ????

Ook al loopt mijn halfjaar contract over 7 dagen af.

 

En voor mijn eerste vraag......ik neem aan dat je in elk willekeurig bedrijf toch meer hoort te verdienen als je 6 dagen p.w. werkt, incl. koopavonden, zaterdagen en alle zondagen ?????

Link naar reactie

Zonder jouw handtekening is het contract niet geldig nee. Als je dat contract niet tekent voordat je huidige contract afloopt, zit je zonder baan.

 

Je salaris klinkt wel erg laag, de vraag is dus wat redelijk is en of jij bereid/in staat bent met je werkgever hierover te onderhandelen.

 

Je kunt met het - niet ondertekende - contract naar ze toegaan en zeggen: ik ben blij dat jullie met mij verder willen, maar ik heb zo het idee dat ik meer waarde genereer voor jullie dan dat ik terug krijg aan primaire en secundaire voorwaarden.

 

Op dat moment moet je dus je argument kunnen onderbouwen. Daarom is het belangrijk dat je met andere medewerkers hebt gesproken. Als je echt goed wil overkomen, kan je ook gesproken hebben met sales mensen van concurrenten. Bel ze gewoon op - even van man tot man/vrouw en zeg: luister, ik doe net als jij mij werk goed, maar ik krijg dit betaald, dat lijkt me niets. Ik weet dat dit misschien een vreemde vraag is, maar wat verdien jij?

 

Met die info ga je naar je werkgever. Zeg dat je een fair salaris wil, dus fair is ten aanzien van de verkopen die je haalt, wat gebruikelijk is binnen je organisatie, en wat de rest van de markt betaalt. Zonder deze feitenkennis is het een spelletje bluf.

 

Pas op voor je angst: onderhandelen is lastig omdat je bang bent dat ze je contract niet ondertekenen. Dat is niet nodig! Bekijk het van hun kant: ze willen niet iemand kwijtraken die alle targets haalt en jaren ervaring heeft.

 

Teken niets, maar vraag eerst je collega's/concullega's en praat dan met je baas.

 

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.