HL-vrijdagmiddagborrel augustus!

Aanbevolen berichten

Gisteren liep het enthousiasme snel op, enkel heb ik vandaag nog geen nieuwe aanmeldingen gezien. Moeten we dan altijd iets weggeven om mensen aan te trekken. Nou laat ik dat dan maar doen; eerste rondje is van mij!!!

 

Ja, de chinees lijkt me wel een aardige mogelijkheid het ligt tevens aan het station, dus voor diegene met de trein is dat wel een mooie bijkomstigheid.

 

Als iemand een beter alternatief weet is dat natuurlijk altijd goed. ;D ;D

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik ben voor, ik hoop dat we nog wat mensen kunnen krijgen want het is natuurlijk een beetje komkommertijd!

 

Nu nog even een tijd afspreken!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Schrijf mij er maar bij (mits geschikte datum en tijd). Zie ik de gezichten achter de topics, posts en (vooral) profielen eens.

 

Ik heb wel een auto maar dan kan ik niet borrelen. :P

En een trein is voor mij 'te hoog' gegrepen. Dus graag Utrecht. Geschikte locaties zijn hier wel. Ook bij station/Jaarbeurs.

 

Laatst weer in café Broers geweest, met een HL'er. Leuke locatie en redelijk goed per trein en snelle bus te bereiken. Met de trein tot in het centrum, zeg maar.

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Het klinkt nu toch een beetje door dat Utrecht de meest geschikte locatie is. Ik heb even gebeld met www.stadscafe-broers.nl en het schijnt dat men daar een bargedeelte heeft dat geschikt is tot 40 man. Nou dat lijkt mij ook een prima aantal voor een erste borrel.

 

De tijd lijkt mij een beetje lastig aan te geven, vandaar dat ik maar even een paar voorstellen doe en volgens reactie, meesten stemmen gelden.

 

Ik hoor het graag:

 

16.00 uur

17.00 uur

19.00 uur

21.00 uur

 

Men heeft er ook iets van hapjes dus dat mag het probleem niet zijn lijkt me.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

voorlopige lijst:

 

Perry (Utrecht / Breukelen)

DLA/Lasercombat (optie)

Decorum (voorkeur Amersfoort)

Dennis K.

Hulpplus (ook voorkeur Amersfoort)

Benm (Utrecht)

Zaph (Utrecht)

Msteer (?)

en ikzelf, Nonex.nl aka Justus (nomade, dus where-ever)

 

 

en daar komt bij:

remwerk

Jelmer (komt op de fiets) ;)

Nico

 

tussenstand 12, als Jelmer er ook is... is er iemand bij wie hij in zou kunnen stappen op de route Groningen-Utrecht ?

 

Enne, Utrecht ok voor iedereen? Breukelen is ook nog een optie, maar ik wil graag stemmen zien! (breukelen: Het Olde Sierhuys of de Zwarte Ruiter, beide categorie bruin cafe)

 

en Broers ken ik wel, is dat niet voormalig hotel Pays Bas?

 

 

 

Ik heb wel een auto maar dan kan ik niet borrelen. :P

 

 

Ze hebben ook karnemelk.

Link naar reactie

De twee kampen:

 

Breukelen/Amersfoort (sorry, ik gooi jullie even op een hoopje)

Decorum (Amersfoort)

Hulpplus (Amersfoort)

Technico (Breukelen)

 

Utrecht

Benm (Utrecht)

Zaph (Utrecht)

Dennis K.

Remwerk

 

Onbekend

Msteer (?)

 

DLA/Lasercombat (optie)

 

Niet-kiezers

Perry (Utrecht / Breukelen)

en ikzelf, Nonex.nl aka Justus (nomade, dus where-ever)

 

4-3 in het voordeel van Utrecht plus twee niet-kiezers.

Link naar reactie

Is het de bedoeling direct de eerstkomende vrijdagmiddag te gebruiken om deze al postend georganiseerde borrel te houden? Zo ja, dan moet ik de eerste keer afhaken en hebben jullie een Utrechter minder...

 

Ik ben dan aan het netwerken in het wereldberoemde Dalfsen... Jullie kunnen ook daarheen (of Zwolle) komen zodat 'Groningen' (en een beetje 'Amersfoort') tegemoet wordt gekomen (letterlijk en figuurlijk).

 

Maar volgens mij schenken ze daar alleen karnemelk.. humm.. :P

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

 

Het is inderdaad een beetje het idee de borrelvrijdag als maandelijks terugkerend ritueel te beschouwen. Ook een beetje met het oog op de promotie van HL in de toekomst (collega ondernemers meenemen naar de borrel, om vervolgens aktief deel te gaan nemen aan HL) en zo kan ook iedereen de kans krijgen een keer aanwezig te zijn.

 

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie daar over denken, het is maar een idee.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Volgens mij heet het Dikke Dries? ??? En ja, dat bestaat nog steeds...

 

Mensen, voor vrijdag moet ik helaas verstek laten gaan. Hoop dat jullie me vergeven, maar maandag aanstaande gaan we echt beginnen met Lasercombat...en zaterdag is de laatste test.

 

Ik moet zaterdag om 06.00 uur op :'( en er is vrijdag nog een heeeeleboel te regelen.

 

Maar de volgende keer zal ik zeker weer mijn best doen om erbij te zijn, lijkt me gezellig.

 

Groet,

 

Martin

Link naar reactie

Dolle Dries in Utrecht ...ken ik nog van mijn dienst tijd. Bestaat dat nog?

 

neen, militaire dienstplicht is afgeschaft

 

 

Even totaaal off-topic

 

*grinnik*...doe ik even mee met je, schrijver zegt namelijk nergens dat hij dat nog kent uit zijn dienstplichtige diensttijd? Er zijn ook nog beroepsmilitairen, en het zou kunnen dat de schrijver voor zijn carriere in het leger heeft gezeten.... ;D ;D

 

Dus in casu kan het geschrevene wel degelijk.... ;)

 

Groet, Martin

Link naar reactie

Ben wel benieuwd waar we nu afspreken. Inconcreto moet ik overigens uit NieuweGein komen. Kan best zijn dat ik nog wat mensen meeneem ook.

 

Ik denk dat ik die dag ga treinen, dus alles in en om een rails zou voor mij handig zijn.

 

Even terug naar de dolle Kriek Lambiek tijd bij Dikke Dries lijkt me wel leuk, zal daar misschien wel wat te druk zijn om elkaar een beetje aan te kunnen horen. Nou ik heb genoeg suggesties gedaan. Beter een keuze dan geen keuze., weten we waar we aan toe zijn

 

Perry

 

 

Link naar reactie

*grinnik*...doe ik even mee met je, schrijver zegt namelijk nergens dat hij dat nog kent uit zijn dienstplichtige diensttijd? Er zijn ook nog beroepsmilitairen, en het zou kunnen dat de schrijver voor zijn carriere in het leger heeft gezeten.... ;D ;D

 

Dus in casu kan het geschrevene wel degelijk.... ;)

 

De tijd die een buschauffeur op een dag rijdt, wordt ook diensttijd genoemd. Perry schreef niet specifiek van "militaire diensttijd", maar ik denk dat wij het er over eens zijn dat de betekenis in verband met de buschauffeur niet bedoeld werd.

Wikipedia geeft geen betekenis van het woord "diensttijd". Waar binnen deze encyclopedie echter over militaire diensttijd geschreven is, wordt telkens de tijd of duur van de militaire dienstplicht bedoeld.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 151 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.