HL-vrijdagmiddagborrel augustus!

Aanbevolen berichten

Ik stond ingedeeld onder Amersfoort, maar mijn tweede keuze valt dan op Utrecht. Dus deel mij daar maar in!

Maandelijks terugkerende borrel is goed idee, maar morgen is voor mij nog even de vraag of ik dat ga redden... Dat klinkt nu natuurlijk als een slap excuus, maar het is niet anders!

 

Is het dan de bedoeling om het op elke 1ste vrijdag van de maand te gaan plannen? dan noteer ik dat vast in mijn agenda. Ik vind zelf 18.00 uur een mooie tijd op vrijdag!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Helaas ... morgen gaat mij niet lukken.

 

Maar .....

 

Zijn er collega ondernemers die het ook een goed idee lijkt dit bijvoorbeeld eens per maand te organiseren?

 

Ja .. MOI .... ik vind dit soort initiatieven namelijk onwijs leuk (en zinvol off course).

Qua locatie is het inderdaad goed om dezelfde op te zoeken. Ookal moet ik eerlijk bekennen dat Den Haag mijn voorkeur heeft ... maar dat is meer eigen belang (3x vallen 1x opstaan en ik ben thuis) ;D

Maar ... toerist in eigen land zijn vind ik ook geen probleem.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Krijg je dat weer : ben je even je hielen aan het lichten, gaan mensen ZONDER jou borrelen. Schande !

 

Veel plezier allemaal en laat de discussie, ideen en wat nog meer vrijelijk stromen. Als er nog mensen zijn die HL positief willen promoten : iedereen is welkom zich hiervoor op te geven in het HL-forum.

 

(zo ook even mijn pitch gedaan, heh, heh, heh..... :D )

Link naar reactie

<< Morgen HL-borrelen bij Broers in Utrecht! 18.00 >>

Morgen....vrijdag 5 augustus neem ik aan!

 

Waar is dat precies?

 

Perry

 

Janskerkhof:

 

Vanaf het station langs Vreeburg lopen, door de Lange Viestraat, voorbij de oude gracht, rechtdoor langs de Neude, nog een keer rechtdoor totdat je aan je linkerhand een grote vrijstaande kerk ziet. Rechtsom de kerk blijven lopen, oversteken en aan je rechterhand is Broers.

 

Mobiele wegwijzer: 06-55863617 ;)

Link naar reactie

Mochten er mensen per OV komen: er rijdt ook een bus van CS naar janskerkhof, of betergezegd een hele rits bussen. Gewoon even vragen op het stadsbusstation of ze er wel of niet stoppen.

 

Parkeren kan op het janskerkhof zelf, maar let wel op: zo'n beetje de helft van het terrein is alleen voor vergunninghouders, en daar krijg je ook met betaald kaartje gewoon een bekeuring voor.

Link naar reactie

Ik heb net even gebeld met Broers en gereserveerd voor minimaal 10 man om 18.00 uur, aan de bar. Zoals ik begrepen heb is nog plaats voor meer.

Het thema van de avond is Stay Tuned, maar dat wist de dame die ik aan de lijn had zelf niet eens (moest ik van de website afhalen), dus een klein cursusje voorlichting is wel op z'n plaats.

 

gegroet en tot morgen,

 

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Msteer

 

goh ik ben op de lijst terecht gekomen omdat ik breukelen suggereerde als alternatief?

ik wil best proberen er te zijn maar ik heb een drukke dag voor de boeg morgen en utrecht is redelijk stuk rijden vanuit noord-holland.

mijn aanwezigheid is dus zwaar onder voorbehoud.

 

overigens, mijn laatste offline event in dezelfde periode vorig jaar liep verkeerd af... ;)

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.