HL-vrijdagmiddagborrel augustus!

Aanbevolen berichten

De meningen betreffende de locatie waren vrij postief, ik vraag me dan ook af waarom het ergens anders plaats zou moeten vinden. Oké de medewerkers van Broers hadden een beetje last van hun ongesteldheid, maar Utrecht blijkt gezien de opkomst van afgelopen keer toch zo slecht nog niet. Ik denk dat als we het ergens anders willen houden dit nog steeds een gelegenheid in Utrecht zou kunnen zijn.

 

Uw mening telt!!!

 

PS: Leuke Foto's Justus

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Mensen,

 

De HL-vrijdagmiddagborrel was dus geslaagd? Jammer! :P

Nee tof. Ik heb 9 september al vrijgehouden.

 

Bediening van Broers niet goed? Ik zal volgende keer eerst (nog eens) testen als ik hier weer een suggestie doe voor de locatie. Zal ik een minder vriendelijk gezicht op zetten en met bier gooien. Kijken hoe vriendelijk ze zijn dan. ;)

 

In Hofman ben ik nog nooit geweest, maar wil ik wel eens proberen.

 

Overigens speeddaten in Dalfsen was... euh nat!

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

We zouden dit fenomeen nog wat meer uit kunnen breiden.

 

UIitgaand van het doel dat het denk ik goed zou zijn wanneer alle deelnemers op higherlevel elkaar eens in levende lijve in de ogen kunnen kijken.

 

Ik denk dan aan:

 

1. Kunnen kopen van lunchbonnen waarmee je een ander kunt uitnodigen en ergens met z'n tweeën goedkoper kan lunchen dan wanneer je daar normaal zou afspreken. Waar zijn de horeca ondernemers op dit forum? Kunnen we dat niet verder uitwerken?

 

2. We zouden op de agenda of ergens een lijstje kunnen maken waar higherlevel netwerk meetings plaats vinden. Door je naam erbij te zetten weet je een beetje welke meetings bezocht gaan worden en heb je altijd een plek ergens in Nederland waar je kunt netwerken en niet altijd dezelfde zult aan treffen:-) Zoiezo zou het handig zijn als netwerk borrels wat slimmer georganiseerd kunnen worden. In een thread is dat maar een houtje touwtje gedoe.

 

3. We zouden iets meer gebruik kunnen maken van andere communcicatie tools. Ik denk dan aan gewoon de telefoon, Skype, MSN of ICQ. Met een extra veld in je profiel waarin je aangeeft dat je open staat om eens telefonisch te babbelen, mag een ander contact met je opnemen. Ook deze gesprekken kunnen we mischien van een Karma voorzien. Overigens heb ik dit concept al bij een aantal higherlevel leden neer gelegd. Ben benieuwd of dit draagvlak gaat krijgen.

 

 

Perry

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Echt leuk om te horen dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

Ik had niet anders verwacht bydewee ;)

 

De eerstvolgende borrel heb ik in de agenda geplaatst. En omdat we hier een vaste gewoonte van gaan maken, heb ik direct gemeld dat we elke tweede vrijdag van de maand een sit-in hebben. Locatie voor september is Utrecht, suggesties voor een leuke kroeg zijn welkom. Is de Beurs in Utrecht nog leuk eigenlijk?

 

Voor zover ik weet heb ik nog geen "spontane" vakantieplannen, dus ik ben er 9 september op zeker bij!

Wantehhhhhhhhh .... geen feest als Mix niet is geweest ;D

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.