• 0

Vergunning artikel 23 aanvragen

Hallo mensen,

 

Ik heb zojuist een brief geschreven voor aanvraag van een vergunning artikel 23, zodat ik voortaan bij import vanuit China aan de douane geen btw hoef te betalen. Dat maakt kapitaal voor mij vrij. Ik vraag mij af of mijn brief enige punten bevat die de toekenning mogelijk belemmert?

 

Ik heb in de brief geschreven dat de zendingen tot nu toe €1.888.85/ €4210.06/ € 5840.15 waard zijn geweest en dat de volgende zending boven de € 12.000 zitten. Ik heb ook gemeld dat tot op heden ik 2 a 3 keer per jaar goederen heb geimporteerd via zeevracht en dat het in 2020 waarschijnlijk 15 keer gaat worden (waarvan 12 via luchtvracht). Ook heb ik gemeld dat ik LED nachtlampen importeer.

Mijn brief is erg kort en krachtig en heeft alle informatie gemeld wat hier staat:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/zakendoen_met_het_buitenland/zakendoen_buiten_de_eu/aangifte_doen_als_u_zakendoet_buiten_de_eu/aangifte_doen_als_u_goederen_importeert_uit_niet_eu_landen/vergunning_artikel_23_aanvragen

Zal het zo goed komen? Ergens waar ik op moet letten of stelt het helemaal niet zo veel floor?

Hartelijk dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.