• 0

Wat vinden jullie van mijn website [autobedrijf]

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Beste Higherlevel leden, 

In de wereld van autobedrijven is het lastig om vertrouwen te winnen, vaak sta je al 1-0 achter.


Graag hoor ik hoe jullie de website ervaren.
 

 

Met vriendelijke groet,

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

https://www.kai-automotive.nl 
 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Is het uitnodigend.
Kan men informatie (makkelijk) terugvinden?

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het doel is om toegankelijk en overzichtelijk te zijn.


Ook probeer ik af te stappen van cliche's zoals: perfect onderhouden auto, zeer betrouwbaar etc.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe wordt het ervaren.

Ik ben nog nieuw op het forum maar lees al lange tijd mee.

 

In de toekomst hoop ik bij te dragen aan threads en hoop ik ook zelf feedback te ontvangen

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 2-1-2020 om 09:47, ** Edwin ** zei:

Op zich lijken handgeschreven briefjes wel leuk. Pluspunt is dat het de geloofwaardigheid wel versterkt, minpunt is dat niet iedereen een ander zijn geschrift kan lezen.

 

In het voorbeeld zie je dan ook dat de webmaster de teksten nog eens heeft overgetypt. :smiling-face:

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ziet er strak uit! Zelf zou ik niet te veel kiezen voor inspringende beelden/teksten. Het legt vaak de nadruk op het verkeerde waardoor de bezoeker 'vergeet'  wat hij/zij op de website komt doen. Tevens is mij niet helemaal helder wat je van de bezoeker verwacht, wil je hen informeren of juist naar het aanbod trekken. Al met al een strakke website. 

aangepast door Anno Rolvink

VWP Shortlease, marktleider in shortlease

Link naar reactie
  • 0

Vindt de pagina Verkocht wel apart zie dat meer mensen er al gereageerd hebben van wat is het nut van deze pagina.

 

Ken ook geen enkele andere autosite die een Verkocht pagina heeft, zie hem in deze vorm voor de bezoeker niet als meerwaarde, maar misschien is het met aanpassingen wel mogelijk om dit ook voor een bezoeker interessant te maken. Bijv.

 

*Ben wel benieuwd wat nu de prijzen zijn waarvoor elk van deze auto's verkocht zijn, hiermee zou je kunnen aantonen dat je gemiddeld boven de BOVAG koers of iets dergelijks verkoopt.
*Of andere gegevens als deze auto was binnen 2 weken voor vraagprijs verkocht

* De beoordeling van de kopende partij op prijs / kwaliteit / ...

* Iets anders, kan zo snel niets verzinnen ...

 

Kan me voorstellen dat noemen van bepaalde dingen zoals prijs vanwege bepaalde redenen niet wenselijk is, is ook maar een voorbeeld dat er iets op moet komen waar mensen nieuwsgierig naar zijn waardoor deze pagina ook voor bezoekers interessant wordt.

Paylex Software B.V. - Kredietrapporten en kredietchecks van ruim 300 bedrijven wereldwijd

Link naar reactie
  • 0

Die van die verse koffie viel me ook meteen op, en vind het een mooi statement. 

 

Bij over zie ik op mijn desktop een grijze achtergrond, en moet dan naar beneden scrollen om wat tekst te vinden. 

 

Ik zie bij auto's die je te koop hebt een meerdere auto's waarbij geen NAP check staat, als ik de Mercedes opzoek zie ik dat de kilometerstand onlogisch is, doordat de kilometerstand lager is geworden dan hoger, idem bij de Audi 80 en de Iveco. Bij twee andere geen kilometer oordeel vanwege import. 5 van de 17 die geen NAP logisch oordeel kunnen krijgen vind ik vrij veel, zelf zou ik je adviseren om auto's met een onlogische kilometerstand helemaal te laten staan, en bij import te zorgen dat je een goede sluitend onderhoud aan kunt tonen. Je hebt een enorm mooie, misschien te mooie website, maar onlogische kilometer standen (lager dan eerder) is voor mij echt een afknapper. 

 

Bij je openingstijden is het mij niet 100% duidelijk of je er dan wel altijd bent. Dus kan ik op werkdagen tussen 10.00 en 18.00 uur altijd langskomen, of moet ik dan nog steeds een afspraak maken? 

 

Ik zie dat je APK niet zelf doet, lever je auto's met een nieuwe APK, dan is het misschien goed om extra te benadrukken, dat mensen een "onafhankelijke" keuring krijgen van een derde, en je dus niet zelf je eigen vlees, of in dit geval auto keurt. 

 

Bij verzekering zie ik dat het langer duurt als iemand financiering wil. Duurt de verzekering dan langer, of bemiddeld je ook voor financiering en kost dat extra tijd?

 

Doe je bij inkoop een bod? Wat zijn daarvan de "beperkingen". Dus als ik foto's stuur van mijn auto doe je dan een niet bindend bod van bijvoorbeeld 1.000 Euro, maar zeg je na het bekijken, ik wil hem wel hebben voor 250 Euro? 

Ik verkocht laatst een auto aan een opkoper. Deze deed een reeël vast bod, zonder de auto gezien te hebben. Hij gaf aan zich ook aan het bod te houden, en niet te gaan afpingelen. Zo ging het ook inderdaad, een fijne transactie. Je zou dit bij inkoop kunnen overwegen (eventueel onder voorbehoud van ja of nee, maar niet meer over de prijs zeuren). Ik denk dat hier wel potentie zit. Veel opkopers doen een hoger bod, dan dat ze willen betalen. 

 

Is je zoekopdracht vrijblijvend, of reken je iets voor deze service? Wat als b.v. als je de auto vind bij een andere dealer? Hoe voorkom je dat de klant zegt bedankt, en dat hij direct met die andere dealer gaat onderhandelen. 

 

Succes met ondernemen. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.